10 بهمن 1394
شماره خبر: 157613

بلوار شهدای اقتدار به بلوار شهرک ناز فردیس متصل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بلوار شهدای اقتدار به بلوار شهرک ناز فردیس متصل می شود


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: به منظور کاهش ترافیک و روانسازی در فردیس، بلوار شهدای اقتدار در منطقه 10 به بلوار شهرک ناز در منطقه 3 شهرداری کرج واقع در فردیس متصل می شود.
داود وحیدی افزود: برای سهولت در تردد و رفت وآمد مردم شهرستان فردیس این بلوار که از پشت زندان شهید کچوئی شروع شده و تا بلوار شهرک ناز جنب مرکز مخابرات شهید خوش طینت ادامه می یابد، طبق برنامه های پیش بینی شده در بودجه سال 94، بزودی و قبل از پایان سال عملیاتی می شود. وی در ادامه افزود: در بودجه های سال 94 مبلغ 60 میلیارد تومان برای اجرای چهار پروژه عمرانی شهرداری کرج پیش بینی شده که یکی از این پروژه ها متعلق به شهرستان فردیس است. وحیدی گفت: فردیس با حجم بالای تردد یکی از پر جمعیت ترین مجموعه های استان البرز است؛ یکی از مشکلاتی که در حال حاضر و آینده نیز خواهیم داشت، داشت بحث ترافیک و دغدغه های مربوط به این پدیده اجتماعی است؛ شبکه فوق به عنوان شبکه معبری و ترددی کمکی به جاده ملارد و ترافیک واقع در این جاده است.
این عضو شورای شهر، افزود: اکنون بخش قابل توجهی از مسیر عنوان شده دارای معارض است که باید برای تملک املاک واقع در مسیر اجرای طرح در گام نخست تعیین تکلیف شود؛ شهردار کرج طبق مصوبه شورای شهر دستور انجام این مهم را صادر کرده است که پس از نقشه برداری بخشی از جدول گذاری این مسیرشروع می شود. عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیش بینی ما در این خصوص این است که اجرای طرح در بودجه سال 95 دیده شود؛ بخشی از این بودجه برای سال 94 است که طی آن بخشی از این پروژه بهره برداری می شود و اثر خود را در حوزه ترافیک منطقه نشان می دهد. وحیدی افزود: مشکلی در بودجه این پروژه نداریم مشکل اجرایی بخشی ازمسیر معارض دارد که باید حل شود؛ در مواردی که عیانی ندارد شهرداری می تواند طرح را اجرا کند هر زمان مالکین حاضر شدند؛ در خصوص مسئله تملک آنها تعیین تکلیف کند. وی گفت: این پروژه قبل از پایان سال 94 آغاز می شود و در سال 95 اثر خود را در بخش ترافیک بیشتر نشان می دهد. مناطق 3 و 10 شهرداری کلانشهر کرج کار خدمات شهری هسته مرکزی شهرستان فردیس را به عهده دارد. شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود