11 بهمن 1394
شماره خبر: 157717

بررسی بودجه 95 شهرداری کرج در اولویت کاری نمایندگان مردم قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بررسی بودجه 95 شهرداری کرج در اولویت کاری نمایندگان مردم قرار گرفت


عضو شورای شهر کرج در اولین جلسه بررسی بودجه سال 95 گفت: بودجه سال 1395 شهرداریها با هدف استمرار سیاست های تمرکز زدایی و اعطای اختیارات به مدیریت های منطقه ای و محلی تنظیم شده و امروز همزمان با یکصدمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر اولین جلسه کمیسیون بودجه تشکیل شد.
داود وحیدی بیان داشت: با توجه به ارسال لایحه بودجه 1600 میلیارد تومانی سال 95 شهرداری کرج، شورای اسلامی شهر از کلیه دستور جلسات خارج و رسیدگی به بودجه 95 را در اولویت کاری خود قرار داد.
این عضو پارلمان شهری ضمن اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر با تشکیل جلسات کارشناسی و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان بودجه 95 را بررسی خواهد کرد، افزود: یکی از سیاست ها و راهبرد های شورای شهر در بررسی بودجه سال آینده، بهبود شاخص های مدیریت شهری است. وحیدی، اظهار امیدواری کرد: با حسن تدبیر و با درک مناسب از فرصت های پیش رو با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و استفاده از منابع محدود مناسب ترین بودجه تدوین شود. وی افزود: در تدوین بودجه سال 95 بر سیاست های دولت مبنی بر مشارکت اجتماعی، توانمند سازی سرمایه انسانی وفناوری و بهره مندی از منابع، کاهش تصدی ها و واگذاری امور به بخش خصوصی وتعاونی و هدف مند سازی یارانه ها برای باز توزیع یارانه کالا و خدمات عمومی میان اقشار کم در آمد توجه شده است.
وی اظهار داشت: لایحه بودجه سال 95 شهرداری و سازمانهای تابعه به ارزش 1600 میلیارد تومان می باشد که از این مبلغ 600 میلیارد تومان آن مختص به هزینه های جاری و یکهزار میلیارد تومان آن مختص به هزینه های عمرانی است. این مسئول افزود: در سال جاری شاهد رکود ساخت و ساز در کل کلانشهر کرج بودیم این در حالی است که با مصوبات مطلوبی که از سوی شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید شاهد نهایی کردن فعالیتهای عمرانی و افتتاح بخش عمده ای از پروژه های سطح شهر بودیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود