13 بهمن 1394
شماره خبر: 157858

توسعه شهر با حضور سرمایه گذار داخلی و خارجی امکان پذیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توسعه شهر با حضور سرمایه گذار داخلی و خارجی امکان پذیر است


سخنگوی شورای شهر کرج گفت: ایجاد درآمد های پایدار و جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی از اهم تصمیمات مدیریت شهری در سال آینده است.
غفور قاسم پور ضمن بیان این مطلب افزود: بودجه هاي كشور در سنوات گذشته و امروز بیشتر وابسته به درآمدهاي ناپايدار است؛ در این راستا اعتقاد اعضای شورا بر این است که ایجاد درآمد های پایدار همه ساله باید افزایش پیدا کند. سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: در رویکرد مدیریت شهری جذب بیش از 300 میلیارد تومان از محل درآمد های پایدار در سال 95 پیش بینی شده است. این مسئول اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت های بخش خصوصی از نکاتی است که اعضای شورا بر آن تاکید دارند و مقرر شد؛ سال آینده توجه بیشتری به جذب سرمایه گذار (داخلی و خاری) و بخش خصوصی شود. این عضو شورای شهر ادامه داد: از طریق جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی می توان کارهای ریشه ای و اساسی انجام داد و توسعه شهر با حضور بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی امکان پذیر خواهد بود.
وی، تصریح کرد: مديران شهري بايد به اين موضوع بينديشند كه درآمدهاي ناشي از جرايم ساختماني صرفاً بايد براي جبران معضلات ناشي از تخلفات ساختماني مانند افزايش تراكم و حذف پاركينگ و غيره كه با اصول و ضوابط شهرسازي سازگاري ندارد هزينه شود نه براي صرف هزينه هاي جاري که لازم است مديران مالي شهرداري طوري مديريت كنند كه درآمد حاصل از عوارض خدمات و پسماند و نوسازي هزينه جاري شهر شود. اگر اين مهمات را رعايت شود و به سمت افزايش درآمدهاي پايدار شهري برويم يقيناً نوسانات درآمدي تاثيري بر درآمدهاي جاري شهر نخواهند گذاشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود