17 بهمن 1394
شماره خبر: 158124

جاذبه های شهر کرج در نمایشگاه کرج سربلند به تصویر در می آید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جاذبه های شهر کرج در نمایشگاه کرج سربلند به تصویر در می آید


مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از برگزاری نمایشگاه عکس مدیریت شهری با عنوان کرج سربلند خبر داد که به انعکاس جاذبه های شهر کهن و نام آشنای کرج می پردازد.
وحید آقاشریفی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: این نمایشگاه فردا همزمان با آغاز ساعت اداری گشایش خواهد یافت و به مدت پنج روز برای بازدید علاقمندان و عکاسان فعال ادامه می یابد.
وی، محل برپایی این نمایشگاه را مقابل ساختمان مرکزی شهرداری کرج عنوان کرد و افزود: معرفی شهر کرج و نمایش بخشی از دستاوردهای این اداره کل از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه عکس کرج سربلند است که با اکران 70 تابلوی عکس به جلوه در می آید. آقاشریفی، با اشاره به اینکه کرج دارای ظرفیت های بسیار متنوعی است که بسیاری از آنها از دید ساکنان و مسافران مغفول مانده و می ماند، اضافه کرد: جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی، فضاهای مذهبی و مناظر شهری از امکانات و دارایی های معنوی شهر کرج می باشد که ضروری است با معرفی بیشتر به شهروندان، رغبت و علاقمندی حداکثری در آنان نسبت به محل سکونت شان ایجاد کنیم. مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، زمان برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه را نیز عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه همزمان با ساعت 13روز یکشنبه 18 بهمن ماه با حضور مسئولان شهری افتتاح می شود و هر روز تا ساعت 17 میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود. این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار افتتاح این نمایشگاه، نماهنگ معرفی شهر کرج ساخته اداره کل ارتباطات و امور بین الملل به همراه کلیپ فیلمبرداری هوایی از پروژه های عمرانی و خدمات ارائه شده توسط شهرداری کرج برای حاضران نمایش داده می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود