17 بهمن 1394
شماره خبر: 158126

حضور در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز قوام و تداوم انقلاب اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حضور در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز قوام و تداوم انقلاب اسلامی است


عضو شورای اسلامی شهر کرج بر اثرگذاری هر چه بیشتر شهروندان در قوام و تداوم انقلاب با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد.
رضا شریفی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج برای این ایام برنامه های فرهنگی خاصی را مدنظر قرار داده است که می توان به آذین بندی سطح شهر، تزئین و نظافت شهر، همگامی با مردم، شرکت در مراسمات به همراه اجرای برنامه های نمادین مانند رژه موتورسواران و برگزاری جشن های ویژه ایام الله دهه فجر در فرهنگسراهای سطح شهر اشاره کرد. وی افزود: در مناطق مختلف شهرداری کرج، اجرای مراسمی برای شهروندان در فرهنگسراها در نظر گرفته شده است که در این راستا شهرداری مرکز برای پرسنل مجموعه مدیریت شهری نیز برنامه ای به مناسبت این ایام در نظر گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: شهرداری یک شرکت سهامی است که سهامدارانش مردم هستند و از سوی دیگر شورا از بطن مردم برخاسته است و با توجه به اینکه بیش از 95 درصد از بودجه شهرداری توسط مردم اخذ می شود، باید برای مردم هزینه شود. شریفی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورا فعالتر از دیگر ارگانها در شهر هستند که امید است با همدلی و همزبانی مردم و مسئولان بتوانیم سه رکن اصلی انقلاب را که رهبری، دین اسلام و حضور مردم است را بیش از پیش تقویت کنیم. عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه طی گذشت 37 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون این انقلاب با کارشکنی های دشمنان مواجه بوده است، افزود: در این راستا، از آحاد مردم دعوت می شود که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند تا بیش از پیش پایداری این انقلاب تضمین شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود