19 بهمن 1394
شماره خبر: 158255

برنامه های دهه فجر در سازمان عمران شهرداری کرج تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برنامه های دهه فجر در سازمان عمران شهرداری کرج تشریح شد


شورای پایگاه بسیج ولایت با حضور فرمانده این پایگاه و با هدف نشان دادن اهمیت و جایگاه ایام الله دهه فجر، تشکیل شد.
مصطفی اکبری پور در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این ایام گرامیداشت رشادت‌ها و شهادت‌هایی است که همچون نسیم معطری بر بطن جامعه ایران اسلامی نشسته است؛ این نسیم دلنواز باری دیگر عطر دل انگیز لاله های بهشتی را مشام جان زمینیان می‌رساند و پرتو هدایتی را از کهکشان روشن آن حماسه‌سازان، فرا روی رهروان و آیندگان قرار می‌دهد.
وی در ادامه افزود: این جلسه در راستای همفکری و تبادل نظر در خصوص برگزاری بهتر این مراسم همچنین ارائه گزارش کار توسط اعضای شورای پایگاه در سالن جلسات سازمان عمران و نوسازی برگزار شد.
این مسئول ضمن قدردانی از همکاری و تلاش اعضای شورای پایگاه بسیج ولایت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در سال جاری اظهارداشت: برگزاری جلسات حلقه ی صالحین باید به صورت منظم و مستمر برگزار شود تا ضمن برپایی محفل دوستانه بسیجی، موجبات طرح ایده و روش های بهتر برای رسیدن به اهداف والای بسیج باشد . اکبری پور در پایان به برنامه های بسیج در ایام دهه فجر اشاره کرد و ضمن مطلع شدن از نظرات افراد حاضر در جلسه از آنها خواست تا هر یک گزارشی از عملکرد واحد مربوطه ارائه کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود