21 بهمن 1394
شماره خبر: 158439

شرکت در راهپیمایی ادای دین به جان بازان انقلاب است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شرکت در راهپیمایی ادای دین به جان بازان انقلاب است


رئیس شورای اسلامی شهر کرج، انقلاب اسلامی ایران را قابی بزرگ از به تصویر در آمدن دو اصل «خواستن» و «توانستن» در جامعه ایرانی عنوان کرد که جهانیان از نظاره آن به حیرت افتاده و از نمایش این قاب، به وحدت و یکپارچگی مردم این سرزمین رشک بردند.
محمود دادگو این مطلب را اعلام کرد و گفت: حتی اگر نظام سلطه با بهانه برجام به روی ما لبخند می زند و ادعای دوستی می کند، باید بدانیم پشت این لبخند سابقه سال ها تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی ایران نهفته و همیشه نیازمند اثبات وحدت و انسجام مردم این خاک در مقابل هر گونه تجاوزگری و ستمگری هستیم. وی تصریح کرد: این امر تنها با حضور مردم از هر قشر و گروه و فکر در صحنه های بزرگی همچون انتخابات، روز قدس، 22 بهمن و نظایر آن به جلوه در می آید. رئیس شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی راهی بسیار دراز و دشوار را تا رسیدن به این تاریخ از سال 57 پشت سر گذاشتند، اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه، ادای دین فرزندان امروز این سرزمین به کسانی است که برای دستیابی به استقلال و آزادی در سال های پیش از انقلاب، شکنجه ها و مصائب بسیاری را پشت سر گذاشتند. وی، اظهار داشت: آثار به جا مانده از شکنجه گاه ها و اسناد و مدارکی که نشان می دهد شاه خائن، چگونه از امکانات و دارایی های مردم کشورش برای خوشامد ابرقدرت ها و استمرار نظام پادشاهی اش استفاده کرده و معترضان به تبعیض، فقر و خفقان در جامعه را به سیاه چاله های مخوف روانه می کرده، دلیل محکمی برای بلند شدن صدای اعتراض مردم در آن ایام است.
این مسئول بیان داشت: مردم ایران، مردمی آزاداندیش و آزاده اند که تاب خیانت و دروغ نداشته و مقابل دشمن ستمگر ایستادگی می کنند؛ چنان که در انقلاب سال 57 و سال های پیش از آن که مقدمات این انقلاب چیده می شد، توانستند پیروزی حق را بر باطل به اثبات برسانند. دادگو با تاکید بر اینکه باید از آرمان ها و اهداف نظام اسلامی ایران حراست و صیانت شود، حضور مردم در راهپیمایی را به منزله حمایت مردم از این کشور و ایثارگرانی دانست که برای دستیابی به انقلاب اسلامی خون ها داده و سختی های بسیار تحمل کرده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود