21 بهمن 1394
شماره خبر: 158454

قهرمانی تیم والیبال بانوان امور پیمان ها در جام "مدافعان حرم" شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 قهرمانی تیم والیبال بانوان امور پیمان ها در جام "مدافعان حرم" شهرداری کرج


مدیر تربیت بدنی پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج از قهرمانی تیم والیبال بانوان حوزه امور پیمان ها و اجرائیات این دستگاه در مسابقات جام "مدافعان حرم" ویژه ایام مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
جواد ترکاشوند با اعلام این خبر عنوان کرد: پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری این کلانشهر، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی را با عنوان جام "مدافعان حرم" برای کارمندان این دستگاه در نظر گرفت و برگزار کرد. مدیر تربیت بدنی پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج اظهار داشت: جام "مدافعان حرم" طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط مسئولان پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج از 11 بهمن ماه آغاز شد که طی آن 21 تیم در رشته فوتسال ویژه آقایان و 6 تیم والیبال ویژه بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند. ترکاشوند بیان کرد: مسابقات 6 تیم والیبال بانوان شهرداری کرج با حضور بازیکنان از مناطق 12 گانه، سازمان های تابعه و ستاد مرکز طبق زمانبندی های انجام شده برگزار شد که در پایان تیم امور پیمان ها و اجرائیات این دستگاه مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. این مسئول ادامه داد: همچنین در رشته فوتسال ویژه آقایان با برگزاری مسابقات، تیم های اداره کل دفتر شهردار، سازمان پارک ها و فضای سبز، منطقه 11 شهرداری کرج و اداره انتظامات به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.
وی گفت: امروز، 21 بهمن ماه 4 تیم مذکور با یکدیگر به رقابت می پردازند تا قهرمان مسابقات فوتسال جام مدافعان حرم شهرداری کرج قهرمان این دوره از مسابقات را بشناسد. ترکاشوند در پایان یادآور شد: ترویج فرهنگ ورزش بین اقشار مختلف جامعه از جمله رسالت هایی است که باید از سوی مسئولان ارشد شهری و استانی با در نظر گرفتن برنامه های متنوع ورزشی مورد توجه قرار بگیرد تا از این طریق به بالا بردن روحیه و همدلی بیشتر کارکنان کمک شود و پتانسیل کاری پرسنل برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهر و شهروندان ارتقاء یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود