1 اسفند 1394
شماره خبر: 158962

تملک و آزادسازی مسیرهای ارتباطی از مقدمات اولیه کاهش بار ترافیکی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تملک و آزادسازی مسیرهای ارتباطی از مقدمات اولیه کاهش بار ترافیکی است


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، تملک و آزادسازی مهای ارتباطی در این کلانهشر را مقدمه ای برای کاهش بار ترافیکی سطح شهر عنوان کرد.
غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: در حوزه تملکات، لایحه ای در خصوص استفاده از تسهیلات بانکی برای آزاد سازی تملکات شهری با اولویت قرار دادن توسعه و بهسازی خیابانها مطرح و بررسی شد، که امید است با اجرایی شدن این طرح در سطح مناطق شهروندان ما شاهد افتتاح پروژه های بزرگ در سطح شهر باشند و این اقدامات به کاهش ترافیک و روانسازی ترافیک منجر شود. وی به تشریح لوایح بررسی شده از سوی شورای شهر پرداخت و اظهار داشت: شاخص موضوعات بررسی شده تخصیص یکهزار و 100 میلیارد تومان از بودجه سال 95 برای انجام اقدامات عمرانی، توجه به برند سازی و هویت شهری کرج، تجمیع اطلاعات پروژه های مدیریت شهری کرج و اسکن و ساماندهی پرونده ها بوده است.
تخصیص 1100 میلیارد تومان از بودجه سال 95 برای انجام اقدامات عمرانی
این عضو پارلمان شهری در بخشی دیگر به تخصیص بودجه یکهزار و 100 میلیارد تومانی جهت انجام اقدامات عمرانی سال 95 اشاره کرد و گفت: در بررسی لوایح عمرانی شهرداری توجه ویژه ای به مناطق محروم و کم برخوردار شده است که در این خصوص مبلغی بالغ بر 50 میلیارد تومان به ردیف های بودجه شهرداری کرج افزوده شد. این مسئول با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج پس از بررسی بخش درآمدی و هزینه های جاری، به بحث در خصوص بودجه عمرانی پرداخت، گفت: یکهزار و 100 میلیارد تومان از بودجه پیشنهادی شهرداری به بودجه عمرانی اختصاص یافت و رویکرد اعضا نیز در این راستا توجه به مناطق محروم می باشد. سخنگوی شورای شهر از توجه شورای شهر به برند سازی و هویت شهر کرج در حوزه فرهنگ خبر داد و گفت: این موضوع در حال مطالعه است و مقرر شده با توضیحات و بررسی همه جانبه از سوی شهرداری کرج در سال 95 و سیاست گذاری های شورای شهر به جمع بندی مناسبی در این زمینه دست یابیم. قاسم پور تصریح کرد: در حوزه فناوری و اطلاعات، ساماندهی و اسکن پرونده ها که یکی از اقدامات مناسب در راستای جلوگیری از متضرر شدن شهرداری بود، مطرح شد و با مصوبه خوبی که به این پروژه اختصاص یافته، امیدواریم تا پایان سال 95، بخش قابل توجهی از پرونده های موجود در مناطق 12 گانه شهرداری کرج، اسکن و به سرانجام برسد تا از ضررهایی که از این ناحیه متوجه شهرداری کرج می شده است، جلوگیری شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود