2 اسفند 1394
شماره خبر: 159082

دومین جلسه شورای اداری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری شهر جدید هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین جلسه شورای اداری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری شهر جدید هشتگرد برگزار شد


دومین جلسه شورای اداری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری شهر جدید هشتگرد به منظور بررسی عملکرد دانشگاه و پیگیری مصوبات جلسات قبلی برگزار شد.
شهردار، معاون مالی اداری و اعضای شورای اسلامی با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری شهرجدید مسائل جاری دانشگاه و موضوعات مطروحه در جلسه قبلی شورای دانشگاه را پیگیری کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی عملکرد دانشگاه و پیگیری مصوبات جلسه قبلی شورا ترتیب داده شد، مهندس حسن حبیبی سرپرست دانشگاه به ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته شده پرداخت.
اخذ دو رشته جدید در مقطع کاردانی ( کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری و کاردانی حرفه ای اطفای حریق) و یک رشته جدید در مقطع کارشناسی (کارشناسی حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث) در ورودی بهمن ماه سال94؛ ساماندهی و اخذ مطالبات شهریه دانشجویان بدهکار؛ برگزاری و اتمام دوره های ضمن خدمت شهرداری ها و صدور گواهینامه به شرکت کنندگان؛ پیگیری و انجام دوره های ضمن خدمت مجازی با همکاری دانشگاه و استانداری البرز؛ پیگیری امورات مربوط به احداث بوفه و سرویس بهداشتی و... از جمله مهمترین اقداماتی بود که مهندس حبیبی به آن ها اشاره نمود. در ادامه مهندس سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری اذعان کرد: دانشگاه مکانی است جهت رشد سطح علمی و فرهنگی دانشجویان و توصیه بنده ارتباط گیری و همکاری بیشتر این مرکز با مراکز فرهنگی از جمله معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری جهت پر رنگ تر کردن بعد فرهنگی دانشگاه و افزایش تأثیرگذاری بر دانشجویان می باشد. نظام نصراللهی ریاست شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد نیز ضمن اعلام حمایت شورای اسلامی از مرکز علمی کاربردی شهرداری بر پیگیری سریع تر مطالبات به حق دانشجویان و سرلوحه قرار دادن نظم در تمامی امور مربوطه تأکید کرد. در انتها حسن اسحاقی عضو شورای اسلامی شهر جدید با اظهار خرسندی از انجام اکثر موارد مطروحه در جلسه قبلی با دانشگاه بر ادامه روند کنونی فعالیت این مرکز جهت رضایت بیشتر دانشجویان و انجام خواسته های معقول و قانونی ایشان اشاره کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود