4 اسفند 1394
شماره خبر: 159233

پیگیری صدور پروانه ساختمانی از طریق مناطق شهرداری کرج انجام شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پیگیری صدور پروانه ساختمانی از طریق مناطق شهرداری کرج انجام شود


نشست مشترک سازمان نظام مهندسی و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به منظور تسهیل امور ارباب رجوعان در روزهای پایانی سال برگزار و مقرر شد مراحل صدور پروانه در طول اسفندماه از طریق مناطق 12 گانه شهرداری مورد پیگیری قرار گیرد.
با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و ضرورت تسهیل در امور ارباب رجوعان، جلسه مشترکی بین سازمان نظام مهندسی و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج در محل این معاونت برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد در اسفندماه سال جاری، صدور پروانه بر اساس نقشه معماری و تایید مهندسان طراح و معمار سازمان نظام مهندسی انجام گرفته و کلیه مهندسان ناظر مربوطه برگه های تعهد نظارت از سوی سازمان نظام مهندسی را به مناطق شهرداری کرج ارائه داده تا مناطق نسبت به صدور پروانه اقدام نمایند. سایر نقشه ها اعم از سازه، برق و تاسیسات، به انضمام گزارش آزمایش مکانیک خاک و معرفی مجری ذیصلاح قبل از شروع عملیات ساختمانی به شهرداری ارائه شود. همچنین طی این جلسه در خصوص اجرایی شدن دفتر فنی مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نظام مهندسی بحث و تبادل نظر شد که مقرر گردید با توجه به فراهم شدن بستر مناسب، دفتر فنی مشترک از پنجم اسفندماه به طور رسمی در محل سازمان نظام مهندسی آغاز به کار نماید. این دفتر در فاز اول، نقشه هایی با متراژ 1750 تا 5000 متر مربع را مورد بررسی قرار خواهد داد تا با این اقدام شاهد کاهش هر چه بیشتر رفت و آمد نقشه ها بین شهرداری و سازمان بوده و در اجرای امور تسریع شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود