10 اسفند 1394
شماره خبر: 159554

کلان‌شهر کرج فاقد منطقه گردشگری درون‌شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کلان‌شهر کرج فاقد منطقه گردشگری درون‌شهری است


عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کلان‌شهر کرج فاقد منطقه گردشگری درون‌شهری است، گفت: نیاز شهروندان فراتر از آسفالت خیابان و جدول کشی است.
مریم قهرمانی با تاکید بر اینکه متاسفانه کلان‌شهر کرج فاقد منطقه گردشگری درون شهری است، گفت: این در حالی است که مناطقی در سطح شهر موجود است که قابلیت گردشگری دارد.
وی در ادامه به منطقه پای کوه و کوه نورالشهدا در منطقه عظیمیه کرج اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ورزشکاران و کوهنوردان در روزهای پایانی هفته از این منطقه استفاده می کنند این در حالی است که پای کوه می تواند به منطقه گردگشری درون شهری تبدیل شود. قهرمانی دلایل عدم استفاده مردم از این منطقه در شب را تاریکی اعلام کرد و گفت: اگر سازمان زیباسازی شهرداری کرج همتی کند و پروژه نورپردازی این منطقه را عملیاتی کند می توانیم بهترین بهره برداری را داشته باشیم. عضو شورای شهر کرج بر تامین زیرساخت های گردشگری درون شهری در کلان‌شهر کرج تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی با مدیریت شهری همکاری خوبی داشته و دارد در صورتی که این منطقه نورپردازی شود در بحث امنیت با مشکلی مواجه نخواهیم شد. قهرمانی به حضور دستفروشان با چرخ دستی ها در بام کرج اشاره کرد و گفت: ساماندهی دستفروشان این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود