11 اسفند 1394
شماره خبر: 159607

امت ولایتمدار با حضور باشکوه در آوردگاه انتخابات، فجری دیگر آفریدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امت ولایتمدار با حضور باشکوه در آوردگاه انتخابات، فجری دیگر آفریدند


مدیرکل پشتیبانی شهرداری کلانشهر کرج با بیان اینکه، امت ولایتمدار با حضور باشکوه در آوردگاه انتخابات، فجری دیگر آفریدند، اظهار داشت: ابعاد این حماسه تاریخی مرزهای کشور را در نوردید و دشمنان و بدخواهان نظام را باری دیگر در دست یافتن به نقشه های شوم شان ناکام گذاشت.
سعید زارع ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه زهرا (س)، آن بانوی دو عالم را الگوی تمام عیار علم، ایمان و عمل دانست و افزود: اسلام دین آزاد اندیشی و مردم سالاری است که «انتخابات» را باید جلوه ای ناب از نگاه متعالی اسلام نسبت به کرامت و مقام انسانها دانست که آنها را دعوت به مشارکت فعال در تعیین سرنوشت جامعه می کند. وی ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی بازوان توانمند انقلاب اسلامی به شمار می روند که اهمیت جایگاه آنها در بیان و کلام امام و رهبری به خوبی ترسیم شده است و با توجه به حضور نامزدانی از جناح ها و نگرش های مختلف سیاسی در صحنه انتخابات، شاهد ایجاد فضای پرشور و رقابتی در حوزه های انتخابیه بودیم که رأی «آری» به تداوم گفتمان شهداء به شمار می رود. عضو کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کرج خاطر نشان کرد: با حمایت های ویژه شهردار، معاون مالی و اقتصادی و مدیران کل بازرسی، حراست و ارتباطات شهرداری کرج، بخشی از نیروهای خادم و تلاشگر مدیریت شهری در پشت صحنه انتخابات حضوری فعال و چشمگیر داشته و به سهم خویش در خلق حماسه کم نظیر 7 اسفند مشارکت کردند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. به گفته زارع، مدیریت شهری کرج در انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در کنار نهادهای متولی برگزاری انتخابات، برای ایجاد بستر مناسب به منظور حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و ماحصل آن ساعت ها فعالیت شبانه روزی جمع کثیری از نیروهای خادم و تلاشگر بود که چنین صحنه های آمیخته به وحدت و همدلی، بر اقتدار و عظمت این حماسه افزود. وی عنوان کرد: خالق اصلی حماسه تاریخی 7 اسفند 94 مردم ولایتمدار و شهید پروری هستند که در طول سالهای پس از انقلاب و در جبهه های جنگ تحمیلی، جان و مال خویش را در راه حمایت از استقلال و تمامیت ارضی کشور هدیه کردند و انگشتانِ آنها نه صـرفـاً در روز انتخابات، بلکه در طول تاریخ آغشته به جوهر مسئولیت پذیری بوده است. مدیرکل پشتیبانی شهرداری کلانشهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با عرض تبریک به آیات عالیقدر میرباقری و کازرونی و آقایان اکبریان و کولیوند که راه یافتگان به مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی هستند، برای آنها در عمل به وظایف قانونی و انقلابی آرزوی موفقیت کرد و اذعان داشت: با پایان رقابت ها، باید رفاقت ها را برای توسعه همکاریها به منظور رفع موانع پیش روی توسعه پایدار تقویت کرد و از اختلافات بیهوده پرهیز نمود.
در این روزهای تاریخی و ماندگار، جای شهداء و امام شهداء خالی است
زارع همچنین گفت: در این روزهای تاریخی و ماندگار، جای شهداء و امام شهداء خالی است و باید عزت و احترام خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران را در هر شرایطی حفظ نمود و آنان را صاحبان اصلی این حماسه تاریخی دانست؛ چرا که بدون رشادت ها و فداکاری های آن کبوتران سپیدبال، مجالی برای برگزاری انتخابات و به رخ کشیدن مردم سالاری دینی فراهم نمی شد. عضو کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کرج در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه پرونده سال 94 با خلق حماسه هایی کم نظیر از جنس حضور و مشارکت چمشگیر و باشکوه اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف همچون: راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، روز قدس، آیین های تشییع پیکر شهدای حرم، انتخابات و... در حال مختومه شدن است، توفیق روز افزون ملت سرافراز ایران و تدام پیروزی های کنونی را از خداوند متعال و یکتا خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود