11 اسفند 1394
شماره خبر: 159618

عملیات اصلاح معابر شهری در سطح منطقه 9 کرج به اجرا درآمد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات اصلاح معابر شهری در سطح منطقه 9 کرج به اجرا درآمد


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای سه هزار مترمربع عملیات پیاده روسازی در برخی از بلوارهای این منطقه خبر داد.
حسین عطایی عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی به عنوان طرحهایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت می باشد و شهر تحت تاثیر اجرای این پروژه ها تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می کند.
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به اهمیت مناسب سازی معابر در زمینه جدولگذاری و بهسازی آسفالت اظهار داشت: حوزه عمران منطقه در این راستا اقدام به عملیات پیاده رو سازی و جدول گذاری برخی معابر کرده است که کوی کارمندان جنوبی واقع در بلوار سرداران، کوی ولیعصر در بلوار شهدای دانش آموز و پارک فیروزبخت در بلوار علامه جعفری از جمله این اقدامات است. عطایی به جزئیات انجام این پروژه عمرانی اشاره کرد و افزود: عملیات مذکور در بلوار سرداران حد فاصل میدان امام خمینی (ره) تا کوچه خاقانی به متراژ هزار و 300 مترمربع، مقابل بیمارستان قائم 440 مترمربع، کوی ولیعصر جنب زیرگذر شهدای دانش آموز 178 مترمربع، مقابل ساختمان اداری منطقه به طول 725 متر مربع و پارک فیروز بخت در هزار و 200 مترمربع به اتمام رسیده است. این مسئول همچنین از عملیات دالگذاری به متراژ 31 مترمربع در خیابان لاله 9 چهار صد دستگاه منطقه 9 شهرداری کرج خبر داد و خاطر نشان کرد: عملیات مذکور با هدف تامین نیازهای به حق شهروندان و افزایش رفاه آنها در دستور کار منطقه قرار گرفته است.
وی در پایان یادآوری این نکته را ضروری دانست که عملیات پیاده رو سازی با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان هم اکنون در دیگر معابر سطح منطقه بر اساس اولویت های مشخص و بنا به درخواست شهروندان ادامه دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود