16 اسفند 1394
شماره خبر: 159893

کلنگ احداث پارک محله اصفهانیها و مجموعه فرهنگی ورزشی کوی بهار در محمد شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 کلنگ احداث پارک محله اصفهانیها و مجموعه فرهنگی ورزشی کوی بهار در محمد شهر


در ادامه کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و فضای سبزدر محمدشهر، با حضور جمع زیادی از مسئولین کلنگ احداث و آغاز عملیات اجرایی پارک محله اصفهانیها و همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی کوی بهار نیز بر زمین شد.
رئیس شورای اسلامی محمد شهر در مراسم کلنگ زنی این دو پروژه طی سخنانی اظهار داشت: شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر محمد شهر بیش از پیش در دستور کار اعضای شورا، شهردار و پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری محمد شهر قرار گرفته است و امروز عملیات اجرایی دو پروژه مهم فرهنگی و فضای سبز و تفریحی با کلنگ زنی رسمی شروع می شود. دکتر بیژن بابایی در خصوص مشخصات فنی و اعتباری پروژه پارک محله اصفهانیها گفت: پارک محله اصفهانیها که در شهرک انصار احداث خواهد شد 6810 متر مربع مساحت دارد و امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان، مجموعه ورزشی، کلبه هنر کودک و محل بازی دارت و سایر امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و ... در آن طراحی شده است. رئیس شورای اسلامی محمدشهر در پایان اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی در محمد شهرامری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان این شهر است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به‌ویژه موضوع اوقات فراغت از بین خواهد رفت. شهردار محمدشهر نیز در مراسم کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و ورزشی کوی بهار مشخصات فنی این پروژه را 1150 متر مربع مساحت و دارای 520 متر زیربنای فضای ورزشی و 600 متر زیربنای فضای فرهنگی عنوان نمود که در محله تپه قشلاق محمد شهر احداث خواهد شد..
محمد رضا ناصر خاکی با اعلام اینکه احداث پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی کوی بهار با اعتبار 3 میلیارد ریال و از محل بودجه سال 94 شهرداری محمد شهر تامین شده است گفت: به اینکه به دلیل کمبود فضاهای ورزشی در محمدشهر،ساخت مجموعه‌هایی ازاین‌دست در اولویت‌های شورا و شهرداری محمد شهر قرار گرفته است و با ترویج فرهنگ ورزش در میان شهروندان جامعه می‌توان سلامت جسم و روح را تقویت کرد. شهردار محمد شهر در پایان اظهار داشت: فضاهای فرهنگی و ورزشی فعلی محمدشهر، با ظرفیت افزایش جمعیت آن متناسب نیست و توسعه فضای فیزیکی و ورزشی، در دستور کار جدی این شهرداری قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود