17 اسفند 1394
شماره خبر: 159926

انجام مراحل تفکیک و ابلاغ بودجه متمم در معاونت برنامه ریزی شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 انجام مراحل تفکیک و ابلاغ بودجه متمم در معاونت برنامه ریزی شهرداری کرج


معاون برنامه ریزی و توسعه شهری مدیریت شهری شهرداری کرج،از انجام مراحل تفکیک و ابلاغ بودجه متمم، اصلاحیه و همچنین قیود و تباصر آن به معاونت ها، مناطق و سازمان ها در این معاونت خبر داد و گفت: این اقدامات در اداره کل برنامه و بودجه زیر نظر مجموعه معاونت برنامه ریزی انجام گرفته است.
بهروز آقامحمدی این مطلب را عنوان کرد و با اشاره به عملکرد این مجموعه در ماه های گذشته از سال 94، اظهار داشت: یکی از حساس ترین وظایف و فعالیت های معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری کرج ابلاغ تفکیک و ابلاغ بودجه است که این امر در اداره بودجه و اعتبارات به انجام می رسد. وی گفت: انجام مکاتبات و رایزنی با معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری کرج به منظور تنظیم و ارسال لوایح به شورای اسلامی شهر در کنار ارسال گزارشات ماهانه عملکرد منابع و مصارف بودجه شهرداری به شورا و تنظیم گزارشات مختلف جهت ارائه به واحدهای مختلف نیز توسط این اداره صورت می گیرد. آقامحمدی، خاطرنشان کرد: الحاق واحد اعتبارات به واحد بودجه از مدیریت مالی به مدیریت برنامه ریزی در راستای اجرای بند 44 از قیود بودجه مصوب 94 در این معاونت انجام گرفت. همچنین رایزنی، مكاتبات و برگزاری جلسات با مناطق، سازمان ها و حوزه هاي ستادي شهرداري مركز جهت جمع آوري اطلاعات درخواست ها و پيشنهادات بودجه 94، متمم پیشنهادی 94 و نیز بودجه پیشنهادی 95 شهرداری کرج توسط اداره کل برنامه و بودجه صورت گرفته است. وی، ثبت تخصيص و پاراف موافقت نامه هاي عمراني و جاري و پیگیری جذب اعتبارات استانی را نیز به عنوان بخشی از عملکرد این اداره عنوان کرد.
به گفته آقامحمدی، اداره فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج نیز در سال جاری بررسی و نظارت بر روند اجرای بالغ بر 30 پروژه در حوزه IT را به عهده داشته است. این مسئول خاطرنشان کرد: نیازسنجی، مطالعه و شناسایی نیازهای IT شهرداری و پیگیری تحقق اهداف و نیازها در کنار پیگیری و نظارت بر روند تهیه و تدوین قراردادهای حوزه IT و بررسی و تایید مفاد و شرح خدمات آنها به عهده این اداره می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود