14 آذر 1391
شماره خبر: 16010

طرح مهر ماندگار با هدف تكمیل پروژه های نیمه تمام كشور اجرا شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 طرح مهر ماندگار با هدف تكمیل پروژه های نیمه تمام كشور اجرا شده است

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت فنی و عمرانی استانداری البرز گفت: دولت دهم در سال آخر مسئولیت خود برای اجرای طرح های نیمه تمام کشور طرحی به نام مهر ماندگار را ارائه کرده که بر اساس آن وعده داده شده این طرح‌ها تا پایان عمر دولت به اتمام برسند.
کاوه حدادپور با بیان این مطلب، گفت: پس از دستور ریاست جمهوری مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام تا پایان دولت دهم در قالب طرح مهر ماندگار در اسفند ماه سال 90، محرابیان دستیار ویژه رئيس جمهور از اين پروژه بازدید و فاز یک پروژه خط 2 قطار شهری کرج در لیست طرح های حمایت شده مهر ماندگار قرار گرفت. وی افزود: طرح مهر ماندگار به منظور تكمیل پروژه های نیمه تمام كشور مطرح است؛ كه این امر باعث سرعت بخشیدن به این دست پروژه ها می شود. این مسئول گفت: این پروژه اثرگذار در شهر در قالب این طرح گنجانده شده است، كه امید مي رود تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
پیگیری استانداری البرز جهت تخصیص اعتبار پیش بینی شده
سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به سهمی که از اعتبارات دولتی برای متروي قطار شهری کرج از این طرح در نظر گرفته شده است، این نويد را به شهروندان کرجی می دهیم که با پیگیری های مستمر از سوی استانداری البرز سهم تخصیص داده شده به این پروژه تخصيص داده شود. حدادپور افزود: عملیات انجام شده در این پروژه چشمگیر و قابل تقدیر است و امید مي رود که بتوانیم در بحث اعتبارات و تخصیص مالی به این پروژه شاهد پیشرفت فیزیکی این پروژه و در نهایت کاهش ترافیک در شهر باشیم. لازم به ذکر است، پس از تصمیم دولت برای اجرای طرح مهر ماندگار، هر استان و وزارتخانه‌ با احصای پروژه‌های در دست اجرای خود،‌ فهرست پروژه‌های پیشنهادی خود را برای هیأت دولت ارسال کردند و پس از بررسی مجدد پروژه‌ها در هیأت دولت فهرست نهایی طرح‌های مهر ماندگار شامل 905 طرح اعلام شد که پروژه‌های ریلی، آزادراه، سد، نیروگاه، شبکه آبیاری و آبرسانی، بیمارستان، 110 فاز پارس جنوبی، 9 پالایشگاه، 18 پتروشیمی و 30 ورزشگاه را در بر می‌گیرد، که در این بین پروژه قطارشهری کرج نیز در قالب طرح مهر ماندگار در دولت پذیرفته شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود