17 فروردین 1395
شماره خبر: 160699

رضایت مندی مسافران نوروزی از عملکرد ستاد استقبال از بهار شهرداری شهر جدید هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رضایت مندی مسافران نوروزی از عملکرد ستاد استقبال از بهار شهرداری شهر جدید هشتگرد


معاونت خدمات شهری شهرداری با برنامه ریزی اصولی و به موقع در تشکیل ستاد استقبال از بهار و با تلاش شبانه روزی توانست در سال جدید رضایت مندی مسافران نوروزی را به دست آورد.
معاونت خدمات شهری شهرداری با برنامه ریزی اصولی و به موقع در تشکیل ستاد استقبال از بهار و با تلاش شبانه روزی توانست در سال جدید رضایت مندی مسافران نوروزی را به دست آورد. با درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی شهر جدید هشتگرد و استقرار این شهر در مسیر پرتردد اتوبان تهران- قزوین، که اکثر مسافران نوروزی از شهرهای اهواز، شیراز، اصفهان و ... برای بازدید از استان های شمالی و غربی کشور از این مسیر تردد می کنند، اعضای ستاد تسهیلات نوروزی توانستند باتوجه به رشد بیش از 25 درصدی مسافران نسبت به سال گذشته خدمات ارزنده ای به مهمانان نوروزی سال 95 ارائه دهند. در سال جدید بیش از 980 مهمان نوروزی در قالب 225 خانوار در 15 چادر ستاد تسهیلات نوروزی اسکان یافته و از خدمات ارائه شده این ستاد بهره مند شدند همچنین طبق نظرسنجی های صورت گرفته بیش از 90 درصد مسافران از عملکرد ستاد اسکان رضایت داشته اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود