19 فروردین 1395
شماره خبر: 160816

پارکینگ های طبقاتی مکانیزه با اعتبار12 میلیارد تومان در حال نهایی شدن است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پارکینگ های طبقاتی مکانیزه با اعتبار12 میلیارد تومان در حال نهایی شدن است


سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه ایجاد پارکینگ های طبقاتی یکی از نیازهای مهم شهر کرج است گفت: پارکینگ های طبقاتی مکانیزه با ظرفیت 500 واحد و اعتباری بالغ بر12 میلیارد تومان در حال نهایی شدن است.
غفور قاسمپور محل احداث این پارکینگ ها را در خیابان هفتم رجایی شهر، مهدیه کرج، امامزاده حسن و فردیس عنوان کرد و با اشاره به ساخت پارکینگ های طبقاتی عادی و رمپی در سال 94 گفت: در سال گذشته، 150 واحد پارکینگ در حصارک ایجاد و پارکینگ 150 واحدی شهرداری مرکز حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، همچنین پارکینگ طبقاتی منطقه 3 فردیس با 180 واحد پیش بینی شده است.
وی افزود: علاوه بر موارد مذکور 900 واحد پارکینگ عمومی غیر حاشیه ای مدیریت شده توسط بخش خصوصی و دولتی وجود دارد که یکی از مصوباتی که در این خصوص می توان به آن اشاره داشت، ایجاد پارکینگ عمومی در حدود 30 درصد بیش از میزان مورد نیاز است. عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: در سال 93 فراخوانی برای شناسایی زمین های بلا استفاده و مستعد بهره برداری به عنوان پارکینگ طبقاتی توسط مدیریت شهری ارائه شد که تعدادی از مالکان مراجعه کردند و بخشی از کار نیز در حال انجام و بخشی نیز در حال طی مراحل اولیه می باشد. این مسئول ادامه داد: همچنین برخی از اراضی تحت مالکیت شهرداری که موقعیت مناسبی برای پارکینگ های طبقاتی داشتند، جهت ایجاد پارکینگ های عمومی اختصاص داده شده که از جمله آنها پارکینگ 200 واحدی میدان شهدا و پارکینگ 120 واحدی میدان قدس است که در سال 94 تکمیل شد. وی در ادامه عنوان داشت: مطالعات و برنامه ریزی پارکینگ های طبقاتی رمپی در چند نقطه از شهر در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود