30 فروردین 1395
شماره خبر: 161418

تقاطع غیر همسطح کیانپور در نیمه دوم اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقاطع غیر همسطح کیانپور در نیمه دوم اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح تقاطع غیر همسطح کیانپور در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بزودی شاهد افتتاح پروژه های مختلف عمرانی در منطقه 3 با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان خواهیم بود.
غفور قاسمپور ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شعار امسال که سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل نامیده شده است، کنترل هزینه های رایج و جلوگیری از اصراف و استفاده نابه جا از بیت المال و حقوق شهروندی، مهم ترین رویکرد مجموعه مدیریت شهری در سال 95 است. این مسئول افزود: بودجه سال 95 که در ایام پایانی سال گذشته به تصویب شورا رسید، 1750 میلیارد تومان است که در این بودجه تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که با نگاه به درآمد ها و امکانات موجود بتوانیم هزینه کرد مناسبی داشته باشیم . وی، گفت: اولویت اعتباری سال جدید بر اساس بودجه ای که به تصویب رسید، اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی، رسیدگی به مناطق محروم، اصلاح وضعیت حمل و نقل و ترافیک، توجه به محیط زیست و توسعه فضای سبز، توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاری و ارتقاء سیما منظر شهری، در راستای تحقق دغدغه اصلی شهروندان خواهد بود که در کنار همه امور پیگیری و به حول و قوه الهی اجرا می شود. عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود عنوان داشت: در هفته گذشته بودجه سازمانهای وابسته به شهرداری بررسی و به تصویب کمیسیون تلفیق رسید و بودجه همه سازمانها با توجه به دستورالعمل های موجود برابر ضوابط و مقررات نسبت به سال گذشته افزایش یافت و همچنین کمیسیون تلفیق با افزایش 30 درصدی بودجه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که یک سازمان صرفا خدماتی است و هیچگونه درآمدی ندارد با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم موافقت نمود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در راستای تداوم فعالیت های عمرانی، تقاطع شهیدان حیدر خانی در هفته ای که گذشت با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال در منطقه 9 شهرداری کرج به بهره برداری رسید که با افتتاح این تقاطع رفع گره های ترافیکی را شاهد خواهیم بود. قاسمپور افزود: همچنین روز یکشنبه در صحن علنی شورا، نشست مشترکی به منظور کمک متقابل به مجموعه اداره کل مالیاتی استان البرز با حضور مدیر کل و همکاران این ارگان تشکیل شد و مقرر گردید با همفکری و کمک به حوزه مدیریت شهری بتوانیم در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که 3 درصد سهم شهرداری است، اقدامات موثری انجام دهیم که در نهایت بتوانیم با کمک هم خدمات بهتری به مردم ارائه نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود