30 فروردین 1395
شماره خبر: 161430

مجوز راه اندازی بندر خشک در استان البرز اخذ می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مجوز راه اندازی بندر خشک در استان البرز اخذ می‌شود


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با اشاره به فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان، گفت: مجوز راه اندازی بندر خشک در استان اخذ می‌شود.
مصطفی باقرنژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، با اشاره به بخشی از عملکرد سازمان همیاری شهراری های استان البرز در سال گذشته، اظهار کرد: علی رغم وجود مشکلات اقتصادی فراوان خوشبختانه اقدامات خوبی را از این سازمان در استان البرز شاهد بودیم. وی با بیان اینکه در بخش سرویس مدارس در حال حاضر ۳ هزار راننده و ۲۰۰ مدرسه را تحت پوشش داریم، افزود: درصدد هستیم در سال جاری با تمهیدات لازم این رویه را هوشمندسازی کنیم تا از این طریق خانواده دانش آموزان در جریان کامل رفت و آمد فرزندان خود قرار گیرند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز بیان کرد: سال گذشتته ۱۴۰ میلیارد تومان قرارداد امضا شده در سطح استان البرز داشتیم و در حال حاضر ۸۰ میلیارد تومان نیز در دست اقدام داریم که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان محقق شده است. وی گفت: در طول چند سال گذشته تغییرات محسوسی در بدنه سازمان همیاری ها در استان البرز صورت نگرفته اما بنا داریم در سال جدید با بهره گیری از نیروهای بومی و تخصصی نسبت به بهبود شرایط اقدام کنیم.
بررسی وضعیت سهام مفقود شده شهرداری کرج
باقرنژاد با اشاره به اینکه نفس کار در طرح «بُرد - بُرد» خوب بود اما درست اجرایی نشد، خاطرنشان کرد: این طرح تبعاتی را متحمل سازمان همیاری ها کرد که مهم ترین آن پرداخت ۲۸۰ میلیون تومان بدهی بر اساس حکم دادگاه بوده است. وی با بیان اینکه با ورود به سازمان همیاری شهرداری های استان البرز متوجه شدیم آیین نامه اجرایی در این سازمان وجود ندارد از این رو نسبت به تهیه این مهم اقدام کردیم، اضافه کرد: سند راهبردی چشم انداز ۲ سال برای سازمان همیاری ها تدوین شده است. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با تاکید بر اینکه با اقدامات صورت گرفته پیرو جلسات برگزار شده در شورای سازمان بنا شد سهام شهرداری ها که مفقود شده بود ساماندهی شود، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته مدیریت بیمارستان امام خمینی کرج در اختیار سازمان همیاری قرار داده شد. وی با اشاره به اینکه پرداخت نقدی کرایه های تاکسی سبب بروز مشکلات عدیده ای در این راستا شده بود و نارضایتی هایی را نیز برای مردم و شهروندان به همراه داشت، تصریح کرد: با همکاری شهرداری و سازمان تاکسیرانی در اول اردیبهشت سال جاری کرایه های تاکسی در کرج به صورت هوشمند پرداخت می شود.
پروژه فاضلاب جاده چالوس اجرایی می شود
باقرنژاد با بیان اینکه راه اندازی پارکومتر از دیگر توافقات سازمان همیاری شهرداری های استان البرز و شهرداری کرج بوده است، گفت: این سازمان در سال گذشته اقدام و عمل خوبی در بخش اقتصاد مقاومتی از خود نشان داد. وی با اشاره به پتانسیل های عظیم استان البرز در بخش صادرات به واسطه وجود فرودگاه و منطقه ویژه اقتصای پیام، بیان کرد: مجوز راه اندازی بندر خشک توسط این سازمان اخذ شده است. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با اشاره به بخشی دیگر از اقدامات سازمان همیاری ها در سال جاری، گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه فاضلاب جاده چالوس اجرایی می شود. وی در پایان با بیان اینکه در بخش فعالیت های زیست محیطی همچنین بحث پسماند زباله های بیمارستانی قراردادهای خوبی با سازمان همیاری منعقد شده است، اضافه کرد: در بخش گردشگری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود