31 فروردین 1395
شماره خبر: 161484

دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر برگزار شد


دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمود دادگو، اعضای شورای شهر و شهردار کرج در سالن جلسات اين پارلمان شهری برگزار گردید.
رئیس شورای شهر در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز ارتش بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز شوراها پیشنهاد می شود در راستای توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، در خصوص عمل به شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مراسم روز شورا بدون تشریفات در محل ساختمان شورا برگزار شود تا ضمن عملی نمودن دستور رهبر انقلاب، صرفه جویی در هزینه کرد ها را از خودمان آغاز کنیم. دادگو افزود: اعتقاد من بر این است هر تصمیمی که گرفته می شود، قبل از اینکه از دیگران بخواهیم، ابتدا باید از خودمان شروع کنیم.
رضا شریفی، عضو شورای شهر کرج، ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس شورا خاطر نشان کرد: چه بسا انجام این موضوع و بسنده کردن به مراسمی به دور از تشریفات، روش خوبی برای الگو قرار گرفتن شورای شهر در زمینه صرفه جویی در میان سایر دستگاهها باشد. محمد علی بخشی، نائب رئیس شورای شهر نیز در این رابطه گفت: الگوی همه ما در سیره زندگی و برقراری عدالت، حضرت علی علیه السلام است و شایسته است همانطور که گفته شد، تبلور الگو پذیری در اعمال ما نیز مشهود باشد. گفتنی است ادامه جلسه رسمی شورا، به صورت غیر علنی برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود