1 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161523

فردیس تحول و شکوفایی را شاهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فردیس تحول و شکوفایی را شاهد شد


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه 3 شهرستان فردیس شاهد تحول و شکوفایی شد.
سعید فیروزگاه بهره برداری از پروژه های منطقه 3 را اقدامی ارزشمند از سوی شهرداری دانست و افزود: شهرستان فردیس به لحاظ جمعیت نیازمند ارائه خدمات مطلوبی است و پروژه های جدید موجب شکوفایی و تحول در این شهرستان گردیده است. وی، اجرای اقداماتی که چهره شهر و ساختار عمران و آبادانی شهر را دگرگون کرده و در معرض شکوفایی قرار می دهند را گامی در راستای توسعه شهری دانست و گفت: به طور قطع شورای شهر از اقدامات اینچنینی حمایت خواهد کرد. این عضو شورا نظارت بر عملکرد شهرداری را در تحقق نیازهای شهروندان را تاکید کرد و افزود: شورای شهر با نظارت های دقیق و پیگیری مستمر مدیریت شهری را در به ثمر رسیدن اهداف عمرانی و خدماتی یاری می رساند.
لزوم اهتمام در تحقق دستاوردهای عمرانی
سعید فیروزگاه اهتمام مدیریت شهری در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی شهرستان فردیس را یادآور شد و اذعان داشت: در شهرستان فردیس گام های اساسی در راستای اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و ورزشی برداشته شده است که امید است این روند ادامه داشته باشد. رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با بیان این که در سال گذشته دستاوردهای عمرانی خوبی را داشته و شاهد سازندگی در شهر بوده ایم یادآور شد: مدیریت شهری در نظر دارد در سال جاری نیز با ادامه روند برنامه ریزی های عمرانی و خدماتی در شهر زمینه را برای بهره برداری از پروژه های چشمگیر در این شهر فراهم کند. وی در ادامه سخنان خود به ترافیک سنگین در شهرستان فردیس اشاره کرد و افزود: باید جهت کاهش این معضل شهری تمهیداتی اتخاذ گردد تا عبور و مرور برای شهروندان با سهولت انجام شده و موجبات رفاه عموم حاصل شود از این رو برنامه ریزی هایی در این راستا صورت گرفته است که انشااله در سال جاری اجرایی و محقق خواهد شد. وی در پایان از کلیه مدیران و مسئولان شورا و شهرداری کرج برای اهتمام در اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد: سال جدید با همت و تلاش مجدانه کلیه دست اندرکاران و نهادهای خدمت رسان بتوان خدمات ارزنده ای را به شهر و شهروندان ارائه نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود