5 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161701

نصب 4 هزار علامت راهنمائی رانندگی در منطقه 4 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نصب 4 هزار علامت راهنمائی رانندگی در منطقه 4 کرج


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از نصب بالغ بر چهار هزار علامت راهنمایی و رانندگی در سطح این منطقه به منظور جلوگیری از تصادفات ر و افزایش امنیت جانی شهروندان خبر داد.
سید رضا فیض عنوان کرد: حوزه ترافیک منطقه 4 شهرداری کرج با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی اقدامات مطلوبی را طی هفته های گذشته به انجام رسانده است. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج به تشریح اقدامات مذکور پرداخت و اظهار داشت: بر این اساس حوزه ترافیک منطقه در راستای جلوگیری از سبقت های غیر مجاز در بلوار شهید دشتبان زاده (دانش) اقدام به نصب هزار عدد گل میخ و 230 عدد سولار دوطرفه کرده است. فیض افزود: از دیگر اقدامات حوزه مذکور نصب تعداد هزار و 500 عدد چشم ببری در زیر گذر پل سوم خرداد؛ مسیر جنوب به شمال و خروجی تهران به قزوین می باشد. این مسئول ادامه داد: همچنین در مسیر شمال به جنوب پل سوم خرداد، حسین آباد خیابان 22 بهمن، مقابل مجتمع آموزشی 22 بهمن و فاطمه الزهرا، روبروی درمانگاه حسن زاده و ابتدای بلوار ارم نرسیده به داروخانه ایمان دو هزار و 600 عدد چشم گربه ای نصب شد. وی با بیان اینکه 10عدد بولارد نیز در سطح معابر منطقه 4 شهرداری کرج نصب شده است بر ضرورت پرداختن به برنامه های کارشناسی در راستای کاهش حجم ترافیک شهری تاکید کرد و گفت: عدم توجه به اقدامات کارشناسی موجب بروز بحران های ترافیکی در سطح شهر می شود.
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در پایان تاکید کرد: رضایت شهروندان از مهم ترین اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک برانجام آن تاکید دارند و این مهم در سطح منطقه نیز با جدیت هر چه تمام در سال 95 پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود