6 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161811

تدوین کتب شهدای استان البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تدوین کتب شهدای استان البرز بررسی شد


جلسه تدوین کتب شهدای البرز با حضور فرمانده و اعضای حوزه هشت بسیج حضرت سید الشهدا(ع) و فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح و کلیه سرداران استان البرز در راستای تدوین کتب شهدای استان البرز برگزار شد.
سعید فیروزگاه، فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح بیان کرد: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین شهدای حرم حضرت زینب (س) دارای مقام والایی هستند و تدوین کتب خاطرات این شهدا اقدام ارزشمندی است. وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اجر و پاداش شهادت را دارد و این فرموده به حق بزرگان سرلوحه زندگی و کار دست اندر کاران ترویج فرهنگ و ایثار شهادت وعموم مردم است.
این عضو شورا آمادگی همه جانبه پایگاه بسیج مدیریت شهری برای همکاری و تعامل با ستاد کنگره شهدای استان البرز در پیشبرد اجرای این هدف را مهم خواند و انجام آن را وظیفه شرعی و قانونی دانست.
فیروزگاه یکی از خلأهای موجود جامعه را نبود اطلاعات و خاطرات و مستندات در خصوص شهدای گرانقدر دانست و گفت: این اقدام می تواند منجر به شناخت بیشتر جوانان با روحیات شهداء و ایجاد انگیزه آنها جهت خدمت در راه اسلام و کشور شود. این عضو شورا تاکید داشت: شهید فردی است که در راه هدف هاي متعالي اسلام جان خود را از دست داده و به عالیترین درجه ای رسیده که يك انسان ممكن است در مسير صعودي خود نايل گردد؛ ارج نهادن به مقام شامخ شهدا امری ضروری برای عموم مردم و مسئولین می باشد. گفتنی است در جلسه مذکور مقرر گردید برنامه سال 95 بسیج شهرداری کرج به کلیه پایگاه های بسیج ابلاغ گردد تا اقدامات و برنامه ریزی جا جهت اجرای آن صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود