11 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162117

مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص کارگران روی زمین مانده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص کارگران روی زمین مانده است


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر کرج با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مطالبات قشر کارگری روی زمین مانده است و برغم افزایش سرسام آور هزینه ها اما افزایش دستمزدها از شیب لازم برخوردار نیست.
فاطمه آجرلو ادامه داد: بر اساس قوانین حمایتی، کارگران می توانند امروز از مرخصی تشویقی برخوردار شوند اما به راستی چه تعداد از کارفرمایان چنین حقی را برای کارگران تحت اختیار خویش قائل می شوند و تا چه زمانی شاهد تکریم کارگران در حد شعار و وعده خواهیم بود؟ در حالی که فشارهای اقتصادی هر روز در حال افزایش بوده و عرصه را به شدت بر دهک های متوسط و پایین جامعه تنگ و تنگ تر کرده است. وی افزود: کارگران نیازی به برگزاری مراسمات تجلیل و تقدیر ندارند و چنانچه مسئولان و کارفرمایان محترم قانون را به درستی در خصوص ایشان پیاده سازی و اعمال کنند و حقوق و مزایای آنها را به درستی پرداخت نمایند، این بهتر تجلیل از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر این قشر محروم می باشد. قشری که با گذشت سالها هنوز از دسترسی کامل به خدمات بیمه درمانی و امنیت شغلی محروم هستند! عضو پارلمان شهری کرج اضافه کرد: کارگران به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار و همیشه در صحنه واقعیتی غیرقابل انکار می باشند که مسئولان نباید از کنار مطالبات و دغدغه های ایشان به راحتی عبور نمایند و باید بدانیم که آزار و رنجش کارگران برابر با ناراحتی خداوند متعال است و کسانی که حقوق آنها را پایمال کنند، در دنیا و آخرت رنگ سعادت و آرامش را نخواهند دید.
حضور آجرلو در جمع کارگران پروژه قطار شهری و خداقوت گویی به آنها
به گفته آجرلو، روز جهانی کارگر فرصتی ناب و مغتنم برای قرار دادن تریبون ها در اختیار کارگران است و اگر این روز در سطح جهانی به آنها اختصاص یافته، چرا دیگر مسئولان پشت تریبون ها قرار گرفته و به بیان آمار و ارقامی می پردازند که اصالت بسیاری از آنها محل تردید و سوال می باشد! آیا غیر از این است که طرح برخی واقعیت های آزاردهنده از زبان کارگران برای عده ای گران تمام می شود... دبیر دوم شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار کرد: کارگر همان انسانی است که پیامبر اعظم (ص) بوسه به دستان آنها زد و به راستی آن شخصیت بزرگوار کدام اقدام را بدون آگاهی و حکمت انجام داده اند؛ بوسه پیامبر به دستان کارگر نقشه راه مسئولان و مدیران در تمامی دوره های زمانی در خصوص چگونگی رفتار با کارگران است و انتظار می رود که توجه به مشکلات مادی و معنوی این قشر بیش از پیش مد نظر مسئولان محترم قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود