12 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162188

مدیران جدید امور اداری مناطق 2، 4 و 9 کرج معرفی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیران جدید امور اداری مناطق 2، 4 و 9 کرج معرفی شدند


سرپرست اداره کل سرمایه های انسانی شهرداری کرج از تودیع و معارفه مسئولان امور اداری مناطق 2، 4 و 9 شهرداری این کلانشهر خبر داد.
اکبر زارع پیشه این خبر را اعلام کرد و گفت: حوزه اداری هر یک از مناطق 12گانه شهرداری کرج از اهمیت بالایی در این دستگاه برخوردار است و به صورت مستقیم با وضعیت معیشت کارکنان در ارتباط می باشد.
سرپرست اداره کل سرمایه های انسانی شهرداری کرج اظهار داشت: در بخش اداری با توجه به تغییرات و مصوبات پیوسته در قوانین، به روز بودن و آگاهی داشتن به حقوق پرسنل بر اساس قوانین جاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زارع پیشه افزود: اگر حوزه اداری به قوانین و حقوق پرسنل آگاهی نداشته باشد، امکان ضایع شدن حقوق نیروها بالا رفته و نارضایتی را در این حوزه افزایش خواهد داد.
این مسئول با اشاره به اینکه اداره کل سرمایه های انسانی به عنوان یکی از بازوهای توانمند شهرداری ها به حساب می آید ادامه داد: بر این اساس این اداره کل در شهرداری کرج بر آن است تا با استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص توسعه و بهبود شرایط پرسنلی را بیش از پیش فراهم آورد. وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تغییر و تحولات ایجاد شده در سمت مسئولان اداری برخی از مناطق شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: در همین راستا علی رضا کاوندی به سرپرستی امور اداری منطقه 2 شهرداری کرج درآمد. سرپرست اداره کل سرمایه های انسانی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: همچنین داوود عاشوری به سمت سرپرست امور اداری منطقه 4 شهرداری کرج منصوب شد و عباس یوسفی متقاعد نیز در سمت مذکور راهی منطقه 9 شهرداری این کلانشهر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود