12 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162202

دومین میزگرد تخصصی بررسی وضعیت صنعت ساختمان در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین میزگرد تخصصی بررسی وضعیت صنعت ساختمان در کرج


دومین میزگرد تخصصی بررسی وضعیت صنعت ساختمان در کرج به همت کمیسیون عمران و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر در سالن جسلات این پارلمان شهری برگزار شد.
دومین میزگرد تخصصی بررسی وضعیت صنعت ساختمان در کرج به ریاست سعید فیروزگاه و با حضور مجید کاویانی، رضا شریفی، مصطفی سعیدی، محمد صادق باغستانی و مریم قهرمانی و تنی چند از مسئولین و سازندگان شهر کرج برگزار شد. در این میزگرد، نمایندگان مردم با دریافت اطلاعات کارشناسی از سازندگان و صاحبنظران، به بررسی مشکلاتی که بر صنعت ساخت و ساز حکمفرماست، پرداختند.
سعید فیروزگاه در ابتدای جلسه عنوان داشت: صنعت ساختمان با توجه به بحث برجام در سال 95 پیش بینی می شود با رکود خاصی دست و پنجه نرم کند، از این رو تصمیم گرفته شد جلسات تخصصی با حضور دست اندر کاران و سازندگان برگزار شود. سعید فیروزگاه عنوان کرد: با توجه به سهم قابل توجه صنعت ساختمان و مسکن در اقتصاد کلان کشور، رشد این بخش و رونق آن می‌تواند به افزایش نرخ رشد اقتصادی کمک شایانی کند. رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج هدف از برگزاری این میزگرد را تحلیل واقعی صنعت ساخت و ساز و پیش بینی کارشناسانه راهکارهای رونق این بخش مهم در سال آینده عنوان کرد. همچنین، مجید کاویانی، رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در این خصوص گفت: هدف از برپایی این نشست علاوه بر بررسی چالش ها صنعت ساختمان، پیش بینی وضعیت رونق یا ادامه رکود بازار مسکن و ساخت و ساز است؛ امیدواریم با ادامه این نشست ها به نتایج مطلوبی در این راستا دست یابیم. رضا شریفی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در رابطه با چالش های نظام اداری در صنعت ساختمان و راهکارهای بهبود آن عنوان داشت: ایراداتی که در نظام اداری از سوی افراد غیر کارشناس صورت می گیرد بعضا زمان بر و غیر ضروری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود