18 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162503

كارگران برتر سازمان پاركهای كرج تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

كارگران برتر سازمان پاركهای كرج تجلیل شدند


در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، تعدادی از کارگران زحمت کش و تلاشگر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج تجلیل شدند.
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، مراسم جشنی با حضور شهروندان، پرسنل و کارگران زحمت کش و تلاشگر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در محل باغ گلهای بوستان شهید چمران برگزار شد. در این مراسم محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها طی سخنانی با تبریک روز کارگر به این قشر زحمتکش و تلاشگر اظهار داشت: بي ترديد رمز پيشرفت و توسعه پايدار يك كشور و يك تمدن در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگر به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ويژه‌‏اي در اين عرصه دارد. وی افزود: همه کارگران نزد خدا، عزیز و دارای ارج و جایگاه ویژه ای هستند که مطمئنا شهروندان ساکن در این شهر به عملکرد آنها آگاه هستند و این تلاش و کوشش بی‌دریغ کارگران بر کسی پوشیده نیست. این مسئول عنوان کرد: چرخه کشور به دستان توانمند کارگران می چرخد و تمامی خدماتی که شهرداری ارائه می کند، بواسطه حضور و زحمات کارگران زحمتکش است که بصورت شبانه روزی و در تمام فصول سال خدمات دهی می کنند و آسایش را برای شهروندان به ارمغان می آورند. زین العابدینی ادامه داد: كار و كارگر در آموزه هاي دين مقدس اسلام از اهميت به سزايي برخوردار است به طوري كه طبق روايات، حضرت محمد مصطفي (ص) بر دستان كارگر بوسه زده است. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه ارزش، جایگاه و نقش مهم کارگران در توسعه کشور بر هیچ کس پوشیده نیست، یادآور شد: قدردانی از زحمات این قشر تلاشگر و تاثیرگذار تنها نباید زبانی و ظاهری باشد بلکه باید در عمل نیز این مهم متبلور شود.
گفتنی است در این جشن که مسئولان شهری نیز حضور داشتند، برنامه های شاد و مفرح فرهنگی هنری از جمله نورافشانی، شعبده بازی، تقلید صدا، تواشیح و ... برگزار و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات کارگران برتر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج تجلیل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود