19 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162592

اکسین نماینده ای شایسته برای کرجی ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اکسین نماینده ای شایسته برای کرجی ها است


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، با اشاره به موفقیت اکسین در قهرمانی زودهنگام مسابقات لیگ دو اظهار داشت: اکسین نماینده شایسته ای برای کرجی هاست.
"محمد تقی ایرانی" ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم اکسین البرز به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: این تیم در مسابقات لیگ دو عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست مقتدرانه با کسب عنوان قهرمانی راهی مسابقات لیگ یک شود که این جای تقدیر دارد. وی با تقدیر از حمید طاهری پور مالک باشگاه اکسین، اظهار داشت: باید بخاطر اینکه مالک این باشگاه اعتماد کرده و در عرصه ورزش این استان سرمایه گذاری کرده است، از وی تشکر کرد.چرا که سرمایه گذاری در ورزش امر مهمی است که می تواند در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سلامت جامعه اثرات مثبت فراوان داشته باشد.
معاون استاندار البرز اضافه کرد: جا دارد از همه بازیکنان، کادر فنی، مدیرعامل، هیات مدیره و همه عواملی که در کسب این موفقیت اثرگذار بوده اند تا این تیم به عنوان نماینده استان البرز با اقتدار قهرمان شود، تشکر کنم و به همه این عزیزان خداقوت می گویم. ایرانی، با بیان اینکه این موفقیت ها هرگز از خاطر ورزش استان فراموش نمی شود، یادآور شد: امیدواریم سال آینده این تیم با اقتدار همچون این فصل در مسابقات لیگ شرکت کند و با کسب موفقیت نماینده شایسته ای برای استان البرز باشد. وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید در بخش ورزش حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: باید بستر حضور بخش خصوصی در استان را در بخش ورزش آماده کرد چرا که باید برای توسعه ورزش از بخش خصوصی کمک گرفت. فرماندار کرج خاطرنشان کرد: اکسین به عنوان یکی از تیم های متعلق به بخش خصوصی در این فصل نشان داد که بخش خصوصی می تواند موفق عمل کند و باید برای افزایش این موفقیت ها مسئولان از این سرمایه گذاران حمایت کنند. وی استان البرز را سرشار از استعدادهای ورزشی دانسته و گفت: باید برای شکوفایی استعدادها ، علاوه بر ایجاد زیرساخت های ورزشی و تامین امکانات ، از فعالیت تیم های ورزشی نیز حمایت کرد.چرا که حضور این تیم ها در مسابقات کشوری می تواند بستر شکوفاییاین استعدادها را آماده کند. ایرانی در خاتمه اضافه کرد: امیدوارم با برنامه ریزی و مدیریت خوب، مانند امسال که در لیگ دو شاهد آن بودیم، اکسین بتواند در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضوری پرقدرت داشته باشد.


تعداد امتیازات: (1) Article Rating 12345
تعداد مشاهده خبر: (15)
گروه خبر: اجتماعی, ورزشی
کد خبرنگار: 962
کد خبر: 651597
چاپ خبر
ارسال به دوستان
اکسین نماینده ای شایسته برای کرجی ها است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود