23 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162895

مدیر موفق هویت مجموعه خود را می سازد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیر موفق هویت مجموعه خود را می سازد


مدیر کل حوزه دفتر شهردار کرج، هویت یک مجموعه را از اصلی ترین عوامل شناخت آن مجموعه برای دیگر مسئولان و شهروندان دانست و افزود: مدیر موفق هویت مجموعه خود را می سازد.
پرویز ایوانی در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل اداره بازرسی و مدیر کل اداره حقوقی و اجرائیات شهرداری که در محل سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، بر دقت در عملکرد مدیریت یک مجموعه تاکید کرد و گفت: کیفیت اجرای عملکرد به دقت کافی در کارها نیازمند است. این مسئول با اشاره به وجود حساسیت های ویژه در بخش های بازرسی و حقوقی گفت: با توجه به جایگاه خاص این دو حوزه در شهرداری، اجرای وظایف با کیفیت مطلوب تر از ضروریات به شمار می رود. وی در ادامه به تاثیر گذاری مدیر کل سابق بازرسی شهرداری کرج با توجه به سابقه مدیریتی وی اشاره و بیان کرد: انتخاب شایسته و تخصصی افراد موجب بازدهی بهتر عملکرد و در نتیجه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان که مهم ترین هدف مدیریت شهری است می شود. مدیر کل حوزه دفتر شهردار کرج همچنین کارآمدی مدیریتی در مدیر کل سابق اداره حقوقی و اجرائیات را یادآور شد و افزود: زمانی که فردی در زمینه تجربیات خود فعالیت می کند، نتایج فراموش نشدنی از خود بر جای می گذارد. ایوانی با اشاره به اینکه دو مدیر کل حاضر در جلسه تودیع و معارفه در هر دو موضوع بازرسی و حقوقی از تجربیات زیادی برخوردار هستند، جابجایی آنها را نوعی تثبیت در ارتقاء جایگاه مدیریتی و انتقال تجربیات دانست.
آموزش در حوزه بازرسی و حقوقی تقویت شود
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گزارش عملکرد در هر حوزه باید به صورت تخصصی به شهردار ارائه گردد تا کاستی ها با سرعت بیشتری رفع شود، خواستار تقویت آموزش در حوزه بازرسی شد.
وی با بیان اینکه کارهای عمرانی، مالی، شهرسازی و خدمات شهری زیر نظر دو حوزه بازرسی و حقوقی فعالیت می کنند بر نظارت بیشتر بر عملکرد این دو حوزه تاکید کرد و گفت: انجام کار کارشناسی در یک مجموعه زمانی دیده می شود که به صورت کارشناسی بازخورد آن مشاهده شود. ایوانی در پایان خواستار همکاری پرسنل در دو مجموعه مذکور شد و اظهار امیدواری کرد: با تحقق این مهم شاهد موفقیت بیشتر در این حوزه ها باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود