3 خرداد 1395
شماره خبر: 163516

سوم خرداد سالروز افتخارآفرینی ملتِ غیور و سربلند ایران اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سوم خرداد سالروز افتخارآفرینی ملتِ غیور و سربلند ایران اسلامی است


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و گفت: فتح خرمشهر افتخار آفرینی ملت غیروز و سربلند ایران اسلامی است که همیشه برای کشورمان عزت آفریدند.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از شیرین ترین خاطرات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می باشد که در تارخ کشورمان رقم خورده است.
وی، استواری و استقامت دلیر مردان ایرانی در دفاع از خاک میهنمان را تحسین کرد و افزود: سوم خرداد یادآور روزهایی است که دشمن متجاوزانه، ظالمانه و بی هیچ دلیلی تجاوز به ایران را سرلوحه کار خود قرار داد و به سمت سرزمین ما حمله ور شد. به گفته فیروزگاه تلاش مردان بزرگ کشورمان که جان خود را برای اعتلای کشور و خاک ناموس خود از دست دادند و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد. این عضو شورا تاکید داشت: آزادی خرمشهر همان قدر که برای ما استراتژیک و افق آفرین بود برای دشمن خوار کننده و تضعیف کننده بود. فیروزگاه، سوم خرداد را نشانگر تلألو ایمان در عالی ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دور اندیش دانست که رزمندگان و شهدا آن را خلق کردند.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، ازخودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است. سعید فیروزگاه ضمن تبریک سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس ، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود