4 خرداد 1395
شماره خبر: 163618

برنامه های فرهنگی جشن بزرگ میلاد مهدی موعود (عج) تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برنامه های فرهنگی جشن بزرگ میلاد مهدی موعود (عج) تشریح شد


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، برنامه های اجرا شده در اعیاد شعبانیه و جشن مهدی موعود (عج) که با مشارکت مدیریت شهری برگزار شد را تشریح کرد.
فاطمه اسکندری ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان همچنین سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: مدیریت شهری کرج طی اقدامی فرهنگی برنامه های متنوع و اثر بخشی را در سطح شهر برگزار نمود که تاثیرات مثبت آن مشهود بوده و شاهد حضور پر شور شهروندان در این برنامه ها بوده ایم. وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ شعبانیه توسط مدیریت شهری در تالار شهیدان نژاد فلاح افزود: حضور پر شور مردم در این جشن شور و شعف خاصی به این محفل بخشید و این نشان از اتحاد و همدلی این عزیزان در عرصه های مختلف شهری دارد. از برگزاری جشن های متنوع به همین مناسبت در مراکز فرهنگی و کلیه فرهنگسرا های سطح شهر کرج را از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری عنوان کرد و از برگزاری مسابقه کتابخانی با محوریت کتاب مهدویت به عنوان یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این روز خبر داد.
اجرای طرح 110 مسجد که با مشارکت مدیریت شهری در مساجد سطح شهر با موضوع احیاء شب نیمه شعبان برگزار شد، از دیگر برنامه هایی بود که اسکندری با اشاره به نحوه برگزاری آن تاکید داشت: همراهی و همکاری مردم قوت قلبی برای اجرای برنامه های این چنینی در اعیاد مختلف سال است که نهادهای فرهنگی بتوانند با برنامه های متنوع و مطلوب برنامه های مذهبی خوبی در شهر ارائه نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود