9 خرداد 1395
شماره خبر: 163903

پایگاه بسیج شهید سلطانی بزرگترین پایگاه شهرداری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پایگاه بسیج شهید سلطانی بزرگترین پایگاه شهرداری کرج است


فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج، اظهار داشت: این پایگاه با برخورداری از بیش از یک هزار و 100 عضو، بزرگترین پایگاه بسیج شهرداری ایران کوچک محسوب می شود که بخش قابل توجهی از اعضای آن را بانوان تشکیل می دهند.
نخستین جلسه شورای پایگاه بسیج خواهران شهید سلطانی شهرداری کرج با حضور بانوان فعال این پایگاه روز گذشته در محل ساختمان شهرداری کرج برگزار شد و ضمن آن فرمانده پایگاه به بیان بخشی از خواسته ها و اهداف مد نظر بسیج در سال جاری بخصوص در حوزه بانوان پرداخت. محمد قاسمی وند، با تاکید بر موفقیت های پایگاه شهید سلطانی در سطوح سازمانی و کشوری، اظهار داشت: این پایگاه در مجموع عملکردی موفق داشته و نمونه بوده است که امیدواریم روند این موفقیت در سطح بانوان نیز تداوم داشته و بتوانیم تعداد زیادی از نیروهای این دستگاه را به سمت بسیج و اهداف بلند آن هدایت کنیم.
وی، به روز بودن و عملکرد متناسب بسیج با نیازهای روز جامعه را یکی از اساسی ترین و محوری ترین ابعاد این نهاد مردمی عنوان کرد و بویژه این اصل در حوزه بانوان از اهمیتی مضاعف برخوردار است.
این مسئول، بخش زیادی از مسئولیت هماهنگی و طراحی برنامه های متناسب با نیاز جامعه را به عهده شورای پایگاه عنوان کرد و ضمن تقدیر از کبری وجیهه، مسئول سابق بسیج خواهران این پایگاه و رابط شورای خواهران حوزه ، طیبه حقیقت جو را به سمت های مذکور انتصاب و معرفی کرد. مسئول جدید بسیج خواهران شهید سلطانی شهرداری کرج نیز در این جلسه به بیان اهداف و برنامه های مد نظر پرداخت و از خدمات مسئول سابق تجلیل کرد. طیبه حقیقت جو، از بانوان شورای پایگاه بسیج بانوان شهید سلطانی شهرداری خواست با ارائه طرح ها و برنامه هایی که منطبق با مسئولیت های ابلاغی همخوانی دارد، به تحقق اهداف این بخش کمک کنند. در پایان این جلسه احکام و ابلاغیه های اعضای شورا به آنان ابلاغ شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود