22 خرداد 1395
شماره خبر: 164351

آغاز اجرای عملیات بهسازی پارك بسیج در منطقه 5 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز اجرای عملیات بهسازی پارك بسیج در منطقه 5 کرج


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از آغاز عملیات بازسازی و بهسازی پارک 11 هزار متری بسیج با صرف اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال خبر داد.
مرتضی شاه محمدی این مطلب را عنوان کرد و گفت: عملیات بازسازی و بهسازی پارک 11 هزار متری بسیج واقع در ضلع شمالی میدان دفاع مقدس بلوار هوشیار منطقه 5 شهرداری کرج آغاز شده است.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات مذکور تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد، بیان کرد: به منظور بازسازی و بهسازی پارک بسیج، علاوه بر عملیات جدول گذاری و کفپوش معابر پارک، طراحی مجدد عرصه های فضای سبز و همچنین تعویض نیمکت ها، سطل های زباله و پایه چراغهای فرسوده در دستور کار قرار دارد. شاه محمدی بهسازی پارک ها و توسعه فضای سبز را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های منطقه 5 شهرداری کرج و مدیریت شهری این کلانشهر دانست و آن را عاملی کلیدی در سلامت روحی و روانی شهروندان ذکر کرد. این مسئول کنترل آلودگی هوا، آلودگی صدا و تولید اکسیژن را از مهمترین اثرات زیست محیطی فضای سبز برشمرد و افزود: با افزایش و توسعه باغ های شهری، احداث پارک ها و کاشت درختان در همسایگی مناطق مسکونی، اداری، تجاری و در حاشیه خیابان ها می توان ارزش زیبا شناختی یک شهر را بالا برد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در پایان ضمن اشاره به رشد ناموزون شهرها و تخريب فضاي سبز و زمين هاي حاصل خيز یادآور شد: لازم است قوانيني اتخاذ شود تا از قدرت اجرايي بالاتری برخوردار باشد و احداث هر گونه ساخت و ساز را مشروط بر اختصاص زميني براي فضاي سبز گرداند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود