رسیدگی به خواسته های مردمی اولویت اصلی منطقه 2 کرج است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: رسیدگی به نظرات و شكایات اعلام شده از سوی سامانه ارتباط مردمی137 جزء اولویت های اساسی این منطقه در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است که بر این اساس تا به حال اقدامات مطلوبی در زمینه جمع آوری متکدیان و رفع سد معبر در سطح شهر به اجرا درآمده است.
احمد رضا خلوصی با اعلام این مطلب عنوان کرد: معضل سد معبر در سطح منطقه 2 شهرداری کرج بیشترین شکایات مردمی را به سامانه 137 داشته است که پرسنل حوزه خدمات شهری منطقه با سرعت و در کمترین زمان به شکایات واصله رسیدگی کردند و رضایت نسبی شهروندان را در این زمینه کسب نموده اند. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: پاکسازی محله به محله و طرح های جهادی تنظیف شهری در سطح منطقه با توجه به مشکلات شهروندان و بازدیدهای میدانی از دیگر اقداماتی است که توسط حوزه مذکور اجرایی شده است و همچنان تا پایان سال نیز ادامه دارد. خلوصی سامانه 137 را در رسیدگی به شکایات و رفع نیازهای شهروندی بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: این سامانه ابزاري است در اختيار مديران شهري تا با ارتقاء كيفيت محيط زندگي شهروندان رضايت آنان را جلب نمایند. این مسئول بیان کرد: حوزه های مختلف منطقه 2 شهرداری کرج با توجه به گزارشات سامانه ارتباط مردمی 137 به مرتفع ساختن مشکلات شهروندان با برنامه ریزی های دقیق می پردازند که برخی از این موارد درخواست جمع آوری متکدیان در چهارراه دانشکده و چهارراه مصباح می باشد. وی اضافه کرد: رفع آبگرفتگی های سطحی در خیابان امام زاده حسن، نظافت معابر شهرک بنفشه و مرتفع ساختن معضل سد معبرخودروهای اسقاطی در چهارراه کارخانه قند از دیگر فعالیت های حوزه خدمات شهری منطقه 2 شهرداری کرج با توجه به گزارشات مردمی بوده است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان از شستشوی کانال های سطح منطقه خبر داد و گفت: عملیات پاکسازی زمین پشت مجتمع تاکسیرانی، شست و شوی نرده های سطح منطقه، مخازن و علایم ترافیکی با انجام طرح های جهادی در حال اجرا می باشد و با جدیت پیگیری می شود.