1 تیر 1395
شماره خبر: 165058

تکریم ارباب رجوع جزء لاینفک هفت برنامه تحول نظام اداری کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تکریم ارباب رجوع جزء لاینفک هفت برنامه تحول نظام اداری کشور است


عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است که جزء هفت برنامه تحول کشور در نظام می باشد.
داوود وحیدی گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی باید از حالت شعارزدگی خارج شده و به یک برنامه مدون تبدیل شود، افزود: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی یکی از رسالت های اصلی و مهم می باشد که همه ما باید به آن عمل نماییم و کار ارباب رجوع را درکمترین زمان ممکن و بدون چشم داشت انجام دهیم. وحیدی در ادامه تکریم ارباب رجوع در شهرداری را ضروری خواند و افزود: براساس قانون ارتقاء سلامت اداری و قانون رسیدگی به تخلفات اداری، هرگونه تأخیر، عدم رسیدگی به موقع و ایجاد نارضایتی در ارباب رجوع، تخلف اداری محسوب می شود. وی با توضیح اینکه پاسخ به ارباب رجوع از دستگاه ها باید به صورت شفاف، جامع و در حداقل زمان ممکن انجام شود، خاطر نشان کرد: مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرائی، خدمتگزاران مردم هستند و باید با رعایت موزاین اخلاق اسلامی و اداری و طبق سوگندی که در بدو ورود اداء نموده و منشور اخلاقی و اداری که امضاء می‌نمایند وظایف خود را به نحواحسن در راه خدمت به مردم و با در نظر گرفتن حقوق و خواسته‌های قانونی آنها انجام دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود