6 تیر 1395
شماره خبر: 165337

بیش از 10000 متر از فضای سبز منطقه 7 شهرداری کرج چمن زنی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 10000 متر از فضای سبز منطقه 7 شهرداری کرج چمن زنی شد


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از اقدامات این حوزه در راستای حفظ و نگهداری، بهسازی و بازسازی فضای سبز در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
علیرضا کیان با بیان اینکه فضای سبز به عنوان سرمایه مهم جامعه شهری و لازمه پویایی زندگی شهرنشینی می باشد، گفت: فضای سبز بخشی از منظر شهری است که علاوه بر تامین مولفه های ارتقاء زیست محیطی نقش بسیار مهمی در افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان ایفا می کند، ضمن آنکه این عرصه‌های سبز، دارای کارکرد تفریحی و تعدیل آلودگی هوا می باشند. کیان عنوان کرد: محور اجرای طرح‌های فضای سبز در این بازه زمانی شامل 10 هزار متر مربع چمن‌ زنی، کاشت 600 شاخه گل و جمع آوری 174 متر مربع نخاله می باشد. وی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی واحد فضای سبز منطقه، بهسازی حاشیه فضای سبز جنب ساختمان شهرداری، بلوار موذن، وجین علف هرز به متراژ شش هزار و 310متر مربع، وجین برگ هرز درختان به تعداد یکهزار و 200 اصله درخت بوده است.
کیان بیان کرد: اهمیت فضاهای سبز شهری تا بدان حد است که امروزه وجود این کاربری به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع به حساب می آید. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج تاکید کرد: ضرورت اجرای دقیق و صحیح طرح‌های فضای سبز مستلزم اجرای آیتم‌های مختلفی اجرایی می باشد که انتخاب نوع و گونه گیاهی مناسب از جمله آیتم‌های مهم اجرای این طرح می‌باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود