8 تیر 1395
شماره خبر: 165436

پیام تسلیت مدیریت شهری کرج به مناسبت درگذشت پیشکسوت کشتی استان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام تسلیت مدیریت شهری کرج به مناسبت درگذشت پیشکسوت کشتی استان


مدیریت شهری کرج در پی درگذشت یکی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور و البرز، پیامی صادر و این مصیبت را به جامعه ورزشی، ورزش دوستان، ورزشکاران و بیت معظم و بازماندگان وی تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در کمال تاسف و تأثر مطلع شدیم پهلوان ایرج حسینی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور و استان البرز که جزو مفاخر و اسطوره ها به شمار می رفت و بارها برای مردم این سرزمین افتخار آفرینی کرده بود، همزمان با ایام شهادت امام علی (ع) و لیالی پرفیض قدر جان به جان تسلیم کرد و چهره در نقاب خاک کشید. بی شک چهره های ارزشمندی همچون مرحوم ایرج حسینی که در طول حیات بابرکت خود منشاء اثر خیر بوده و به مدد نصرت الهی برای شهر و دیارشان آوازه ای نیکو رقم زده اند، تا سالیان سال در ذهن و باور مردم زنده می مانند و مرور خاطره ایشان در بین نسل جوان، کوله باری از افتخارآفرینی و نقل قول های نیکو را به همراه خواهد داشت که همانا این بهترین پاداش و تکریم برای قهرمانان، پهلوانان، مفاخر، چهره های ملی و تاریخی به شمار می رود. شاید حزن و ناراحتی ما در سوگ از دست دادن چنین قهرمانانی به اندازه وابستگان درجه یک ایشان نباشد اما بی شک این مصیبت بر همگان گران و سخت می آید؛ چرا که بر روی یکی دیگر از تصاویر آلبوم پهلوانان و قهرمانان ورزشی کشور و استان البرز باید روبان سیاه پوشاند و فرصت برای بهره مندی نسل جدید از تجربیات ارزشمند این قهرمان برجسته نیز به پایان رسید. ضمن عرض تسلیت مجدد به جامعه ورزشی کشور و استان البرز همچنین بازماندگان و دوستداران آن مرحوم، امیدواریم که روح آن پهلوان بزرگ منش در شب های پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، از شفاعت آن بزرگ پهلوان تاریخ و یاری رسان یتیمان کوفه بهره مند گردد و خداوند متعال نیز سایه رحمت و مهربانی خود را مشمول حال وی گرداند.
شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج
یادآور می شود این قهرمان و پیشکسوت کشتی پس از مدتها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان در سن 60 سالگی و همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرمومنان علی (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد. مرحوم ایرج حسینی از فعالان ورزش استان البرز بود که در این عرصه خدمات زیادی به کشتی استان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود