8 تیر 1395
شماره خبر: 165467

کارخانه آسفالت شهرداری کرج به سیستم گازی مجهز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کارخانه آسفالت شهرداری کرج به سیستم گازی مجهز شد


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از تجهیز کارخانه آسفات سازمان به سیستم گاز خبر داد و گفت: این مهم در اوایل سال جاری محقق شده است.
علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات گازرسانی به کارخانه آسفالت با مکاتبه و پیگیری های مستمر شهردار کرج و عوامل سازمان عمران همچنین همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره گاز صورت گرفت. این مسئول با اشاره به اینکه تهیه گازوییل و انتقال آن به کارخانه آسفالت زمانبر و متحمل زحمات بسیاری بود، گفت: با تجهیز کارخانه به سیستم گازرسانی، بهره مندی از سوخت پاک در سال جدید را شاهد خواهیم بود که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در زمان دارد. وی اضافه کرد: پروژه گازرسانی به کارخانه در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، با تعامل و همکاری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، اداره گاز استان البرز، پلیس راهور استان، اهالی و کسبه مسیر پروژه آغاز شد و درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به بهره برداری رسید.
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه احداث خانه ملت که ویژه نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی است اشاره و با بیان اینکه سازمان عمران متولی ساخت این پروژه بود، عنوان کرد: پروژه ساختمان خانه ملت در آذر ماه سال 92 در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنایی در حدود دو هزار و 320 متر کلید خورد و در اواخر خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسید. سلطانی مقدم در ادامه از پروژه احداث ادامه بلوار بوعلی در منطقه 8 شهرداری کرج به عنوان دیگر اقدام سازمان عمران طی سه ماه اول سال یاد کرد و افزود: این پروژه در راستای اجرای دستور شهردار کرج و صورت جلسه میان شهرداری و دانشگاه هنر در حال انجام می باشد. این مسئول اضافه کرد: پروژه ادامه بلوار بوعلی با هدف تسهیل و دسترسی آسان به شمال دانشگاه هنر به طول 440 متر و عرض 30متر در حال اجرا می باشد که امید است با بازگشایی این معبر به عنوان یکی از دسترسی های مهم، مشکل تردد خودروها در منطقه رفع شود. وی ادامه داد: پروژه فوق با استفاده از اعتبارات منطقه 8 شهرداری کرج، توسط سازمان عمران و نوسازی و با نظارت وهمکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز صورت می پذیرد. مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از تولید بیش از 55 تن آسفالت از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: تولید این میزان آسفالت طی مدت مذکور نشان از فعالیت و روند رو به رشد سازمان در تامین و توزیع آسفالت دارد که در حال حاضر نیز شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر شهر کرج هستند. سلطانی مقدم با اشاره به اینکه در سال گذشته آسفالت تولیدی این کارخانه با بکارگیری صد درصد پتانسیل خود بیش از 220 هزار تن بوده اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با تولید و پخش آسفالت با سرعت و کیفیت بالاتر انتظاراتی که شهروندان از سازمان دارند، را تحقق بخشیم.
این مسئول اجرای بلوک عابر پیاده و خط کشی محوری معابر اصلی پارک جهان نما را از دیگر اقدامات سازمان طی سه ماه جاری ذکر و عنوان کرد: این عملیات از جلمه فعالیت های ترافیکی است که به همت حوزه پشتیبانی سازمان عمران و به طول 11 هزار متر صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور تحت نظارت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به عنوان کارفرمان و به همت واحد پشتیبانی سازمان عمران اجرایی شده است از تولید و نصب پیلار مرزی حریم شهر کرج در مناطق 11،10،9،3،2و 12شهرداری یاد کرد و گفت: این پروژه با استفاده از توان امانی سازمان انجام شد. مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در تشریح ویژگی اجرای پروژه مذکور اظهار داشت: این پروژه در راستای اجرای ماده ۹۹ (مصوب ۲۷بهمن ۱۳۴۵) و کاهش دغدغه های مدیریت شهری که رسیدگی به وضعیت و موقعیت حریم های شهری کرج می باشد با مساحت حدودا 17 هزار و 897 هکتار در حال اجراست و با اجرای این طرح شاهد رفع تداخل و ابهامات حریم شهر کرج با شهرهای اقماری خواهیم بود. سلطانی مقدم در پایان به احداث پروژه تعمیرگاهی سیمین دشت که در قالب سه سوله به همراه ساختمان پذیرش، نگهبانی، ساختمان اداری به همراه کارواش و موتور خانه در حال اجرا است اشاره و بیان کرد: این پروژه با برآورد هزینه 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری کرج به بهره برداری می رسد و عملیات عمرانی آن به صورت کامل توسط سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج و با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود