9 تیر 1395
شماره خبر: 165521

ایمن سازی معابر در منطقه 9 شهرداری كرج شتاب بیشتری گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایمن سازی معابر در منطقه 9 شهرداری كرج شتاب بیشتری گرفت


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج عنوان کرد: با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده و تسهیل در تردد اتومبیل ها دراین منطقه عملیات بهسازی و رنگ آمیزی سرعت گیرها و بلوک های عابر پیاده اجرا شد.
حسین عطایی بیان کرد: حوزه ترافیک به منظور ایمن سازی معابر و خیابان های سطح این منطقه اقدام به رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده و سرعت گیر های آسفالتی در مسیرخیابان سرداران، ابن سینا، علامه جعفری و دیگر معابر کرده است. این مسئول گفت: نصب 58 تابلوی علائم ترافیکی بازدارنده و هشدار دهنده، 50عدد گل میخ و 35 عدد باتومی درسطح معابر منطقه 9 شهرداری کرج از اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء امنیت عابران پیاده است. عطایی، همچنین از نصب دو دستگاه چراغ راهنمایی و رانندگی در تقاطع حضرت امام (ره) و58 عدد تابلو راهنمایی و رانندگی با هماهنگی پلیس راهور خبر داد.
وی در ادامه به نصب 45 مترمربع سرعت گیر آسفالتی استاندارد در خیابان ابن سینا و رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده، سرعت گیرهای آسفالتی، خط کشی محوری و و تنظیف تمامی تابلوهای سطح منطقه به عنوان دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد. دیریت منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: طرح اصلاح هندسی در ابتدای خیابان چهارصد دستگاه توسط حوزه حمل ونقل ترافیک مرکز در حال اجرا می باشد ونصب تابلو، گل میخ، باتومی و آسفالت توسط واحد ترافیک منطقه انجام شده است. عطایی در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ گردد، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود