10 تیر 1395
شماره خبر: 165602

لزوم امحاء تابلوهای غیر استاندارد و زوائد بصری در مسیر راهپیمایی روز قدس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم امحاء تابلوهای غیر استاندارد و زوائد بصری در مسیر راهپیمایی روز قدس


عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم امحاء تابلوهای غیر استاندارد و زوائد بصری در مسیر راهپیمایی روز قدس در کلانشهر کرج تاکید کرد و اذعان داشت: این امر با توجه به انعکاس تصویری حضور گسترده مردم در راهپیمایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و چشم دشمنان به برگزاری این روز باشکوه خیره شده است؛ از این رو برگزاری به نحو احسن و رعایت تمام شئونات و موازین در این روز ضروری است. وی تاکید داشت: امروز ايران اسلامي با هدايت و زعامت حكيمانه مقام معظم رهبري به گونه اي ظهور و بروز يافته كه از يكسو مناسبات و معادلات قدرتهاي جهاني را به هم ريخته و از سوي ديگر الهام بخش حركت نوين بيداري اسلامي در منطقه شده است و چشم دشمنان به این روز بزرگ است تا به بهانه های کوچک به انتقادات بزرگ بپردازند و مسولین خدمت رسان در شهر باید با ایجاد فضای مناسب از سخن پراکنی های دشمنان بکاهند. این عضو شورا یادآور شد: شست و شو و حذف زوائد فیزیکی خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی، لایروبی انهار خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی ،شست و شو و پاک سازی جداره ها و المان ها و تابلوهای ترافیکی ،رفع سد معبر مصالح و جلوگیری از تخلیه دپوی مصالح از جمله برنامه هایی است که شهرداری باید در این حوزه اقدام نماید.
وی گفت: در راستای تکریم همشهریان و زوره داران غیور کلانشهر کرج ارائه خدمات در بهبود سیما منظر شهری ، پاکسازی تابلوهای زائد صورت پذیرد تا در انعکاس اخبار در رسانه های تصویری، آشفتگی شهر غالب نباشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود