21 تیر 1395
شماره خبر: 166141

پیام تسلیت شورای شهر کرج به مناسبت درگذشت بهمن زرین پور

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام تسلیت شورای شهر کرج به مناسبت درگذشت بهمن زرین پور


مدیریت شهری کرج با صدور پیامی ضایعه درگذشت بهمن زرین پور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت و علو درجات آن مرحوم را از درگاه باری تعالی خواستار شد.
در متن این پیام تسلیت آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه حزن انگیز درگذشت شادروان بهمن زرین پور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که سالها در شهر کرج سکونت داشت، موجب تاسف و تالم خاطر گردید و هنر هفتم بار دیگر در سوگ یکی از هنرمندان متعهدش داغدار و سیاه پوش شد. این هنرمند صاحب نام که چند دهه از عمر خود را صرف فعالیت های هنری کرده و در سنگر سینما، تئاتر و تلویزیون منشاء اثر خیر و تحولات مثبتی بوده است؛ همچون نگینی در تارک شهرمان خواهد درخشید و مردم خطه شهیدپرور و ولایتمدار کرج به وجود چنین فرزندانی که روح حقیقی هنر را درک کرده و برای اعتلای آن متعهدانه کوشیده اند، می بالند.
ضایعه درگذشت این هنرمند مطرح کشورمان را به جامعه سینما، تئاتر و تلویزیون، بازماندگان و وابستگان و همچنین علاقمندان به آثار مرحوم بهمن زرین پور صمیمانه تسلیت گفته، علو درجات و غفران و رحمت واسعه را برای روح آن عزیز سفر کرده از درگاه باری تعالی استعانت می نماییم و همچنین از یکایک عزیزانی که در مراسمات تشییع و تدفین ایشان حضور بهم رسانیدند، نیز تقدیر و تشکر به عمل می آید.
مدیریت شهری کرج»
یادآور می شود دو ماه پیش ریه مرحوم بهمن زرین پور دچار عفونت ریه شده و بعد از مراجعه به بیمارستان مشخص گردید که دچار سرطان ریه شده است. پزشکان بیمارستان تشخیص دادند که به‌ دلیل پیشرفت بیماری کار خاصی برای او نمی‌توان انجام داد، به همین دلیل او را به منزل منتقل کردیم و در این مدت با کپسول اکسیژن تنفس می‌کرد. بهمن زرین‌پور صبح روز پنجشنبه ۱۷ تیر در اثر عوارض ناشی از بیماری سرطان ریه درگذشت و مراسم تشییع نیز روز جمعه ۱۸ تیر در بهشت سکینه (س) کرج برگزار شد. بهمن زرین‌پور بازیگر تئا‌تر، تلویزیون و سینما بود و فعالیت سینمایی را با بازی و دستیاری کارگردان فیلم ستارخان به کارگردانی علی حاتمی آغاز کرد. او همسر مینا جعفرزاده، بازیگرسینما بود. زرین‌پور در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به عنوان نویسنده فیلمنامه، بازیگر و کارگردان فعالیت داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود