28 تیر 1395
شماره خبر: 166581

رعایت عدالت در ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رعایت عدالت در ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی ضروری است


اعضای شورای شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به یکسان سازی در خدمت رسانی بر رعایت عدالت در ارائه خدمات فرهنگی ورزشی تاکید کردند.
داوود وحیدی و رضا شریفی، اعضای شورای اسلامی شهر کرج ضمن بازدید از سازمان فرهنگی ورزشی و دیدار با مدیرعامل سازمان، از نزدیک در جریان روند عملکرد در این نهاد قرار گرفتند و ضرورت توجه به عدالت محوری را در مجموعه مدیریت شهری یادآور شدند. وحیدی در این دیدار با اشاره به اقدامات شهرداری که تماما خدمت رسانی به شهروندان است و اینکه هزینه مدیریت شهری را مردم پرداخت می کنند، اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع از خدمات و همچنین تنوع آن جهت استفاده مردم از وظایف شهرداری می باشد. شریفی در ادامه برنامه ریزی اصولی جهت ارائه خدمات را مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی طبق مطالبات و نیازهای جامعه هدف و نقد پذیری جزء فاکتورهای مهم در یک نهاد می باشد. در آخر حسین عربیان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی باید بر اساس حقوق شهروندی تبیین شود، توجه به این مهم را از اولویت های سازمان برشمرد و افزود: رعایت حقوق شهروندان از جمله وظایفی است باید که در تمام دستگاه های خدمات رسان لحاظ شود.
عربیان در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه اخلاق شهروندی لازمه داشتن شهری آرام است، حقوق شهروندی باید در راستای توسعه اخلاق شهروندی وضع شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود