14 مرداد 1395
شماره خبر: 167702

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام خمینی (ره) در منطقه 6 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام خمینی (ره) در منطقه 6 کرج


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج ازآغاز اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان اصلی بلوار امام خمینی(ره) و باغستان در این منطقه خبرداد.
علی سلطانی مقدم عنوان کرد: به همت حوزه عمران منطقه 6 شهرداری کرج و در راستای پاسخ به درخواست شهروندان عملیات زیرسازی و آسفالت در خیابان های اصلی بلوار امام خمینی (ره) و باغستان اجرایی شد. سلطانی مقدم اظهار داشت: این عملیات در ضلع شرقی بلوار باغستان از انتهای بلوار تا تقاطع بلوار موذن و از موذن تا تقاطع شهید شجاعی (تختی) با صرف 1100 تن آسفالت انجام گرفته است.
وي در ادامه افزود: در راستای رفاه حال شهروندان برای سهولت تردد در این مسیرها و ساماندهی معابر این منطقه اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ريال اختصاص داده شد .این مسئول گفت: تمام مراحل عملیات روکش آسفالت در معابر مذكور همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته است تا این عملیات با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند .
این مسئول با اشاره به این که اجرای این عملیات عمرانی یکی از اولویت های شهرداری در راستای آسایش شهروندان می باشد، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال با جدیت تمام و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات روکش آسفالت، پیاده روسازی و جدول گذاری را در تمام معابر انجام می دهد . سلصانی مقدم در پایان بیان کرد: عملیات بهسازی معابر بلوار باغستان و تراش و روکش خیابان بنی نجار در دستور کار منطقه 6 شهرداری کرج قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود