16 مرداد 1395
شماره خبر: 167781

دومین نشست تخصصی بهبود عبورو مرورشهری برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین نشست تخصصی بهبود عبورو مرورشهری برگزار شد


دومین نشصت تخصصی بهبود عبور و مرور شهری با محوریت موضوع "مدیریت ارزش"صبح امروز به ریاست سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج برگزار شد.
دومین نشصت تخصصی بهبود عبور و مرور شهری با محوریت موضوع "مدیریت ارزش به ریاست سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج و به همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و حضور اعضای شورای شهر، استاتید برجسته دانشگاهی، کارشناسان و متخصصین حوزه حمل و نقل و برخی مسئولین شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج هدف از برگزاری این نشست را تبادل اندیشه و کسب تجربه از اولین میزگرد عبود مرور شهری که در سال 1394 برگزار شد عنوان کرد و افزود: در این نشست عوامل موثر در اولویت بندی اجرای طرح عبور و مرور شهری بررسی می شود. کاویانی با بیان اینکه مدیریت ارزش محور اصلی مذاکره در این نشست است اظهار داشت: حمل و نقل و ترافیک یک سیستم پیچیده و چند وجهی است که باید با مدیریت ارزش برای آن تصمیم صحیح گرفت. به گفته این عضو شورا مدیریت ارزش یک فرایند برای افزایش راهکارهای جامع در خصوص مسائل پیچیده شهر از جمله حمل و نقل است که عزم جدی مدیران و مسئولین و ذینفعان شهر برای اجرای این مهم ضروری است. عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه حمل و نقل از معدود پدیده هایی است که بر تصمیمات اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی شهر تاثیر گذار است، بیان داشت: مدیریت ارزش با یک رویکرد خلاقانه و ایجاد فضای مناسب می تواند پاسخگوی چرایی اجرای پروژه های سطح شهر باشد. رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مدیریت ارزش به دنبال یک خروجی مناسب در اجرای پروژه ها می باشد و بهبود بازدهی از ویژگی های آن در اجرای پروژه می باشد. این عضو شورا در پایان خاطرنشان ساخت: امید است با تبادل نظر کارشناسان و استاتید دانشگاهی بتوان به نتایج مطلوب در حوزه بهبود عبور و مرور شهری و مدیریت ارزش در اجرای پروژه های کلان شهر بدست آید تا در آینده شاهد تحولات عظیم در توسعه شهری را شاهد باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود