17 مرداد 1395
شماره خبر: 167866

رسانه یار بی دریغ مدیریت شهری دراجرای فعالیت های جهادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رسانه یار بی دریغ مدیریت شهری دراجرای فعالیت های جهادی است


شهردار کرج تاکید کرد: عملکرد جهادی مدیریت شهری کرج جز به همت اصحاب رسانه و اهالی خبر نمی توانست انعکاس مطلوبی داشته باشد؛ از این رو این دستگاه خود را به قدردانی و حمایت از قشری می داند که تلاش شان را بر به جلوه در آوردن خدمات این دستگاه برای حاکمان خود که مردم هستند، موظف می داند.
علی ترکاشوند عنوان کرد و با اذعان بر اینکه مدیریت شهری کرج طی سال های اخیر اقدامات وسیع و جهادی را به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان صورت داده است، اضافه کرد: این دستگاه همه تلاش خود را به کار بسته تا بخصوص با ایجاد رونق عمرانی در شهر، روح امید را در جامعه گسترش داده و باعث شود شهروندان نسبت به آینده شهری که در آن سکونت دارند احساس بهتری داشته باشند.
این مسئول تاکید کرد: تا زمانی که مردم نسبت به محل زندگی و سکونت خویش احساس مطلوب و مناسبی نداشته باشند، امکان جلب مشارکت اجتماعی و دریافت همکاری و همراهی آنان با مجموعه های خدمات رسان فراهم نیست و این امر جز با لطف و حمایت اصحاب رسانه و خبرنگاران و انعکاس شایسته این خدمات میسر نیست. وی تاکید کرد: این قشر در همه برهه ها و لحظات، یاری رسان مجموعه مدیریت شهری کرج بوده اند. ترکاشوند، با اشاره به برپایی آیین های متعدد همچون همایش ها، مراسم بهره برداری، کلنگ زنی، بازدیدهای میدانی و نیز حضور مسئولان کشوری و استانی در برنامه های گوناگون این دستگاه، طی کمتر از سه سال اخیر، خاطرنشان کرد: اجرای تمامی این برنامه ها در همه روزهای سرد و گرم و ساعات اولیه صبح و ظهر و عصر با حضور گرم و امیدبخش اصحاب رسانه و خبرنگاران همراه بوده و این قشر ما را در هیچ یک از اقدامات و فعالیت های مان تنها نگذاشته است که این لطف مزید امتنان و قدردانی است. کلیددار شهر کرج اضافه کرد: اراده خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم، انعکاس صادقانه اخبار و گزارش حقایق است و آنچه در این میان خللی به رسالت این قشر وارد می کند، نافی خدمات و زحمات آنان نیست. این مسئول با بیان اینکه رسانه باید چون آینه ای خوب ها و بدها را به صورت توامان شفاف و آشکار نموده و از عیان کردن حقیقت غافل نماند، خاطرنشان کرد: وقتی وظیفه خبررسانی و رسالت خطیر آگاهی بخشی جای خود را با نقدهای مغرضانه و هدفمند عوض می کند، ماهیت خدمتگزاری و جایگاه این حرفه زیر سوال خواهد رفت و رسالت عظیمی که به دوش فعالان آن گذارده شده، خدشه دار خواهد شد. از این رو هم مسئولان و هم قشر خبرنگار و اصحاب رسانه موظف به حفظ شأن و جایگاه این حرفه مقدس و ارزشمند می باشند. وی در پایان، مجدد این روز را به کسانی که در این حرفه سخت و پرخطر فعالیت می کنند، تبریک گفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود