17 مرداد 1395
شماره خبر: 167879

قش رسانه ها در ترویج فرهنگ حفاظت از فضای سبز بین شهروندان خطیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قش رسانه ها در ترویج فرهنگ حفاظت از فضای سبز بین شهروندان خطیر است


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: به واسطه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از سوی رسانه ها در حوزه فضای سبز هم اکنون شاهد ارتقای فرهنگ حفاظت از گلها و گیاهان و درختان بین شهروندان هستیم.
محمدرضا زین العابدینی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: ۱۷ مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاشهای تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی است که در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه بی ادعا و متعهدانه تلاش می کنند. وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که با داشتن رسالتی خطیر به عنوان پل ارتباطی مردم و کارگزاران نظام، با تعهد، مسئولیت پذیری و تدبیر در مسیر نقد صحیح، منصفانه و انعکاس دقیق مطالب به مخاطبان خود قدم بر می دارند، در واقع این قشر به پیشرفت همه جانبه کشور و تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران کمک می کنند. این مسئول عنوان کرد: خبرنگاران در جامعه اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و طی دوران انقلاب اسلامی همواره در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت چشمگیری داشته‌اند. زین العابدینی ادامه داد: در دنیای امروز، خبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری ایفا می‌کنند، در واقع رسانه ها بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت دارند و مشکلات را بازگو می کنند و چشمان تیزبین جامعه هستند. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران بسیار سنگین و حساس است، یادآور شد: فرهنگ سازی در جامعه از رسالت های بسیار مهم خبرنگاران است که به واسطه این فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از سوی رسانه ها در حوزه فضای سبز هم اکنون شاهد ارتقای فرهنگ حفاظت از گلها و گیاهان و درختان بین شهروندان هستیم.
وی ادامه داد:17 مرداد روز گرامیداشت و پاسداشت اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه ای رسانه است، آن چه در این بین باید مد نظر قرار گیرد تا تأثیرگذاری خبرنگاران بیش از پیش نمایان گردد، حمایت‌های مجدانه از این قشر دلسوز است که همواره باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و محدود به این روز و هفته نباشد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، این روز پر منزلت را به تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و پرتلاش، بویژه رسانه های فعال در حوزه فضای سبز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود