18 مرداد 1395
شماره خبر: 167961

راه اندازی سامانه جامع پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در شهر چهارباغ

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی سامانه جامع پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در شهر چهارباغ


زارعی معاون مالی اداری شهرداری چهارباغ گفت: سامانه جامع پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در شهرچهارباغ ازابتدای مرداد ماه اماده ارائه خدمات است.
وی افزود: فرآیند اجرای سامانه ملی عوارض خودرو با همکاری واحد انفورماتیک شهرداری چهارباغ و شرکت فناوری اطلاعات همفکران از ابتدای مردادماه سال جاری شروع و بطور رسمی آغاز به کار کرد.
مهردادزارعی افزود: این پروژه یکی از اقدامات تحقق شهر و شهرداری الکترونیک است و این سامانه ضعف ها و کاستی سامانه های قبلی عوارض خودرو را نداشته با توجه به اتصال آن به سامانه های اطلاعاتی و عملیاتی مرتبط، امکان پرداخت و وصول الکترونیکی عوارض وصدور غیر حضوری مفاصاحساب پرداخت عوارض مهیا شده است. وی گفت: درآینده نزدیک شهروندان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق اینترنت نسبت به پرداخت و اخذ مفاصاحساب اقدام کنند و این مفاصاحساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد است. وی افزود: در راستای اجرای این طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به پرتال شهرداری چهارباغ به نشانی www.4baagh.ir) )نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خودرو اقدام نموده و جهت اطمینان از اصالت مفاصاحساب های صادره شهروندان می توانند با مراجعه به وب سایت فوق و وارد کردن کد پیگیری مندرج بر روی مفاصاحساب از اصالت آن اطمینان حاصل نمایند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود