23 مرداد 1395
شماره خبر: 168225

تبریک عضو شورا بمناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تبریک عضو شورا بمناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)


عضو شورای اسلامی شهر کرج، فرا رسيدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، مظهر جود و سخا حضرت امام رضا(ع) را به تمامي مسلمانان و شيعيان جهان به ويژه شهروندان ایران کوچک تبريك گفت.
مصطفی سعیدی، عضو شورای اسلامی شهر کرج طی پیامی، میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه‌السلام را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
السلام علیک یا علی بن موسی‌الرضا (ع) دهه اول ذی‌القعده که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم (ع) به نام دهه کرامت نام‌گذاری شده است، ایام مبارک و پر خیروبرکتی است که در آن به‌واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و خجسته ایامی است که رحمت و کرامت الهی تابیدن گرفته است و مژده شکوفا شدن غنچه‌های زیبای مهر محبت در بوستان مصفای محمدی به آسمانیان و زمینیان داده می‌رود. گل‌های زیبایی که شکفتن خود، شادی و عشق را میهمان دل‌های شیعیان و دلدادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت می‌کنند. دهه کرامت سرشار از معانی، ارزش‌ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی، انسانی و یادآور تمام خوبی‌ها و کمالات انسانی است. فرارسیدن یازدهم ذی‌القعده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور، هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و دهه نورانی کرامت را به‌تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار (ع) تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل‌بیت و حرکت در مسیر امامت و ولایت بر همه ما عنایت فرماید.
اميد است که در سايه الطاف الهي و با تأسی به آن امام همام، خود را به زيور علم و ايمان بیاراییم و كسب معرفت و دانش را سرلوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه‌های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود